crohna 1+apriljente:) Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har IKM idag og tok en First Signal test igår hvor det dukket opp en tynn og svak strek fem en liten stund etter "tidsfristen" på 10 min. Idag tok jeg en vanlig CB test og der kom det en veeldig svak strek (men samboeren min så den også!) før tidsfristen var gått ut. Hva tror dere jenter?? Jeg tør ikke tro at jeg er gravid for jeg vil bli så utrolig skuffet dersom tanta dukker opp.... *sukk*
moder3 Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 helt sikkert gravid! :-) jeg fikk også slike tester med nr 1 og nr 2, pga at jeg testet såpass tidlig. har vel noe med hcg-nivået å gjøre. men en uke etter fikk jeg DEN tydelige streken så da var det ingen tvil;) i dag tok jeg en clearblue digital hvor det sto sort på hvitt "gravid".. anbefales å prøve, den kan vise resultat inntil 4 dager før forventet mens..
ditte&malusken&lillebror Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Jeg tok også endel kjeeempesvake tester. Så svake at mannen min sa at han ikke så noen strek.... Ventet ca 1 uke også tok jeg en sånn CB digital test, og den sa gravid.. Hiver meg på hun over og anbefaler den jeg også, da får du liksom enten eller svar:) Tror du er gravid jeg:)
crohna 1+apriljente:) Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2008 takk for positive svar! Jeg har en vanlig CB liggende som er ubrukt og skal prøve å vente i det lengste med å ta den;) Tør ikke ta den digitale i tilfelle den er negativ, og har lest om noen som fikk negativt resultat, men som var gravide likevel, så... Men jeg er glad for at dere hadde samme testres. som meg og er gravide:) Gir meg håp om en liten spire:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå