Gå til innhold

Han spiser så lite og bare gulper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jr på 1 mnd spiser lite, men ofte i denne varmen merker jeg. Men etter hvert måltid kommer alt sammen opp igjen er dette pga av at det er s å varm, eller burde jeg bekymre meg?

Jeg full ammer foresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker på at alt kommer opp igjen?.. prøv å tømme 100 ml vann over skulderen for å sammenlikne. kansje noe spesielt du har spist de siste dagen? hvordan er junior ellers; trøtt/slapp? høres jo ikke heilt bra ut, tror nok jeg ville tatt tempen og en telefon til legevakten imorra om ikke ting bedrer seg, for å være på den sikre siden... litt trist hvis den lille blir dehydrert pga varme og lite væskeinntak.

Skrevet

ville gått på helsestasjonen og veid han jeg... jeg har vært litt små bekymret for mini om han har fått i seg nok osv... var å veide han i går.. og da hadde han gått MASSE opp..;)

i tillegg er det viktig at du sjekker om han har våte bleier.... så lenge han har det får han nok mat..;)

Skrevet

Han har ikke feber og ikke slapp.

Han har våte bleier så det rekker og han har gått opp 1 kg på 2 uker nå så nok mat får han.

Nå har hannettop spist og det ser ut som han beholder det nå, tror det har vært varmen jeg som gjorde utslaget.At han var tørst og spiste bare for mye.

Får se ann til i morgen jeg og se om han blir noe bedre.

Takk for svar, man blir jo litt rådløs nopen ganger og i denne varmen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...