Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Ehhh, overskriften er kanskje rar, men må innrømme at jeg er glad for at guttungen på 2 år endelig tar igjen. Før har andre unger tatt innersvingen på han, stjålet leker fra ham og slått. Han har aldri tatt igjen. Men nå er det visst andre baller. Nå holder han på lekene sine og rober MIN! og slår tilbake omnoen slår han. Godt å se!
tiril Skrevet 9. juni 2008 #2 Skrevet 9. juni 2008 Vi har det på akkuat samme måten! Det var så ille at tilogmed barnehagepersonalet ble bekymret. men en dag kom ped.leder strålende og sa "I dag slo han!". Hehe, det er en balansegang da, men godt å se det er litt tæl. heldigvis er han flink til å gi tilbake leker når han er bøllete og tar andres ting. Det er jammen mye som skal læres når man er liten!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2008 #3 Skrevet 9. juni 2008 Ja, det er sant :-) Barnehagepersonalet var bekymret for poden også. Han fant seg i det meste. Men nå, stakkars den som bøller, he he.KAn jeg spørre hvor gammel gutten din er tiril?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Sånn var gutten min også! Men har begynt å ta igjen nå og er blitt en liten tøffing! :-) Bra det! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå