Gå til innhold

hvor finne babykurv? gjerne brukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

finner liksom ikke noen babykurv, har utrolig lyst på det denne gangen,men har ikke så himla mye penger:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er en babykurv?

Skrevet

hehe egentlig bare en kurv jeg kan putte babyen i og sove på dagen:p

Skrevet

for babyene mine har alle sovet i en kurv på dagen nemlig, jeg ville bare vite om det var så enkelt som det... babyen min nå sover i en kurv kjøpt på loppis for 100,-

mamma har sydd et enkelt trekk som jeg dekker innerveggene med, også har vi klippet itil en tynn skumgummimadrass og lagt i bunnen. Lett som en plett i grunnen, og billig.

:-)

Skrevet

ja var no sånt jeg tenkte på, men det er så vanskelig og finne en slik kurv, gidder ikke bruke over 1000 kr på noe jeg kan få billigere, å jeg vill gjerne lage trekktt selv:p

Skrevet

den kurven som mine har sovet og sover i er en sånn kleskurv vettu... jeg vil tro du kan finne det ganske fort enten på fretex eller på loppis, og nå er det jo vår... da er det jo loppistid.

Skrevet

fretex har vi ikke her, men har ikke funnet på loppis enda:/

Skrevet

jeg prøvde linken, den funker ikke... men kurven heter "bornholm" eller "ada" på skeidar sine sider

Skrevet

oki,må gå å snike:))

Skrevet

jeg hadde en, men sendte den med en kompis som skulle vise den til søsteren sin og hvis hu ville ha den sku a få den... han skulle til henne i morgen med den og hvis hu ikke liker den, kan du godt få den du... =)

Skrevet

charlotte89

så snilt:) er bare og sende pm:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...