Musemor med tre søte små Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Noen forslag til hva jeg kan finne på? Og ja, jeg burde ha lest til eksamen, men det er for varmt..
kua kalva,drektig igjen Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 samme som meg, dibbe å irritere seg over det mannedyret som er ute:p
Musemor med tre søte små Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2008 Hehe.... Jeg tenkte i tillegg til å dibbe. Klarer nok ikke å holde meg unna
Martin+Mamma Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 slenger meg med dere;) mannen min er på fisketur med en kompis og masse øl. så han ser jeg nok ikke før imorgen.
Musemor med tre søte små Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2008 Han er i utdrikkningslag til en god venn. Skal selv senere på utdrikkningslag til den kommende bruden og var selv ute på torsdag. Irriterer meg ikke over at han er ute, kjeder med bare
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Samme her. Jeg koser meg med dib og et glass med rødvin. Håper at min kjære koser seg, men akk så kjedelig uten han...
Mom2Two Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Tror ikke jeg har kjedet meg siden jeg var 13 eller noe.. Nyter dere ikke eget selskap? Jeg synes det er deilig å pusle rundt selv, jeg. Lese, jobbe med avhandlingen min, ringe en venninne, gjøre noe i huset, ringe en venninne, se en god film.. Skjønner ikke at det er mulig å kjede seg, jeg.
*ale* Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har akkurat leid meg en film, og kjøpt snop:) Kjøpte ingredienser til taco også meeeen gadd ikke lage det alene... Får ta akkurat det i morra....
Musemor med tre søte små Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. juni 2008 ♡MammaLykke♡ Et glass rødvin høres ikke dumt ut. Vi har jo en åpnet kartong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå