Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Ble nysgjerrig på det dere skulle ha til kveldskos.. Skineloff, hva er det? lyst til å dele oppskrift?:0) Hørtes så godt ut..
Smiiil :o) Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Klart det. Jeg er veldig glad i dette. Kjempegodt! Kan naturligvis fylles med mye annet også. Blir nesten som en innebakt pizza. Deigen: 2 dl vann 25 gram gjær litt salt 1 egg 2 ss olje hvetemel (ca 300 gram tror jeg) Fyll: 1 boks kokt skinke (skjær i terninger) litt purreløk revet ost Ketsjup La deigen heve godt opp Kjevle ut deigen til ei rund leiv. Ha på ketsjup, (oregano er godt), skinke, purre og ost. Rull sammen som en rullekake. "Strekk" den litt når du legger den på steikeplata. La heve en stund. Stek midt i ovnen ved 200 grader i ca 30 min
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 Takk:) Denne skal jeg lage til uken:) Mmm gleder meg:))) Kos dere med skinkeloff i kveld da:D
Smiiil :o) Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Det skal vi gjøre. Nå er den faktisk ferdi. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå