Gå til innhold

Flyreise,ang.bagasjevekt og slikt.Hva med barneseng?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vogn er vel gratis overvekt når en har barn?Har jeg forstått det riktig da?

Men hva med reiseseng?Er det også gratis overvekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter

Skrevet

Vi sendte reisesengen på samme måte som vognen. Ble ikke regnet vekt.

Skrevet

Takk for svar =)

Skrevet

Kommer nok an på flyselskapet. Vi reiste med KLM, da ble vekten av vognen medberegnet, noe som gjorde at vi måtte betale for overvekt. Egentlig tror jeg at vekten skal regnes med, men at de fleste flyselskapene er litt mer fleksible.

Skrevet

slik som jeg har forstått det så er nødvendig barneutstyr gratis, slik som vogn å reiseseng.. hva om du har en vogn på nesten 20kilo, skal du da bare ha me den bagasje for 20kilo til 3 eventulet 4 personer.. syntes hun på ving sa til oss når vi bestilte at nødvendig barneutstyr som nevnt over var gratis.

Skrevet

Hos oss ble vogna regnet som endel av bagasjen... hadde da simo du osom veide ca 20 kilo.. måtte betale over 800 kr i overvekt, fordi vi "mista" en persons bagasjekvote pga vogna..

Dette skjedde på hjemturen, når vi skulle reise betalte vi ingenting!

Sambo prøvde å prate med hu dama.. og svaret var at: "da kan jeg faktisk ta betalt for begge veiene jeg da...." Dette var SAS!!

Skrevet

Kommer helt ann på selskapet, reist med Luke 3 ganger...forskjellige regler hver gang.

Skrevet

Salto&lille flikkflakka

Jøss. Vi reiste også med SAS, og da ble ikke barneseng/bilsete/vogn veid engang

Skrevet

Hmm..merkelig at det skal være så forskjellig!

Vi reiser til Kreta 21.juni,og skal reise med Apollo.Flyselskapet er Iberworld.Har egentlig ikke tenkt å ta med reiseseng,men så leste jeg at sprinkelsengene som en får låne på hoteller i syden ikke følger standard krav..ble litt bekymret da =( Så nå tenker vi på å ta med reiseseng..

Hvor finner jeg billig og lett reiseseng?

Skrevet

Det kommer an på flyselskapet, flyplassen du reiser fra og personen som sjekker deg inn ...

Skrevet

Er ikke det spesialbagasje? Som du har med barnevogn? og må putte inn i plast?

Skrevet

......sas i Trondheim er snille ;) Og det hver eneste gang.

Jeg har reist flere ganger til Oslo med tung bagvogn med ting i en pose, bilstolen i annen pose, og vognposer og bleier i tredje pose.

Eneste spørsmålet jeg har fått hver gang er;

Vil du ha hjelp??

Aldri betalt ei eneste kroner heller.....;)

Skrevet

jeg reiste med SAS og måtte bwetale overvekt for reisesenga... selv om jeg var blitt lovd å ikke betale, fordi reisebyrået sa at de skulle ha dette på hotellet vi skulle sove på, men et var lurt om vi tokk med egen, så vi var sikre....

å betale 500 kr ekstra var jævla surt da.... og det var en vei..... på turen hjem gikk det som nødvwendig utstyr og vi slapp å betale.

*ristepåhodet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...