Gå til innhold

Termin idag 7 juni:) noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er den magiske datoen her...hehe. Jeg sitter å feirer med ei munkholm i varmen. Nå er snart denne reisen over....kansje er det siste gangen jeg får kjenne spark i magen min..sukk kjenner jeg blir litt trist ved tanken. Jeg ønsker meg gjerne 3-4 barn...men foreløpig sier sambo at 2 er nok. hehe her sitter jeg sprekkefærdig til å føde å tenker på nr 3...ikke rart sambo får litt panikk. Da jeg fikk førstemann i 2006 gikk jeg en uke over termin før riene startet. Fødte den 8 dagen over term. Det er nok mye derfor jeg er så rolig i forhold til terminen idag..jeg er nok litt innstillt på noen dager over. Men samtidig panikk for å gå alt for mange dager over eller bli satt igang:-(

Før helga tok jeg 3 sammenhengende dager modnings og igangsettingsakupunktur. Har hatt litt blodlig slim/utflod hele uka. Jordmor sjekket meg på torsdag. Da var jeg moden helt ytterst med en cm åpning. Hva hun mener med ytterst er jeg litt usikker på hehe. Men uansett så er det bedre enn med forrigemann. Da var jeg absolutt ikke moden å helt lukket 6 dager over termin, likevel kom lillegutt den 8 dagen. Kjenner litt nedpress og kynnere, men ikke mer en normalt..

Noen andre med termin idag, eller i rundt disse dager?? Åssen er formen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også termin i går =)

Skrevet

Termin i dag 8. juni!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...