Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Hva betaler dere pr gang? Jeg skal begynne med det men glemte og spørre om pris, står bare fra kr 200.. Noen som har tatt det på trondheim fysikalse?
Zorar Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 For modning betaler jeg kr.330,- pr. gang. Men dette er på østlandet.
To prinser og ei prinsesse Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Jeg betalte 450 kr første gang, deretter 300 pr gang etter det.Har forstått at de fleste ligger på rundt den prisen. Har tatt 3 gang modning, startet i uke 38. Deretter fikk jeg igangsettingsnåler 3 dager på rad nå før helga...har termin idag. Merker ikke noe ennå, men har to venninner hvor fødselen startet 3-5 dager etterpå. Lette fine fødsler:o) har ikke tatt i trondheim nei...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2008 Oki, men det er jo ikke så ille da.. Når begynnte dere med modnings akupunktur? Jeg blir 35 fullgåtte uker på tirsdag.
Zorar Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Jeg begynnte i uke 37. Da hadde jeg en konsultasjon hvor vi hadde en samtale samt satt noen få nåler, for den første timen betalte jeg kr.600,-. Jeg ble anbefalt denne personen fra en av jordmødrene på sykehuset, hun anbefalte også at jeg begynte rundt uke 37. Ikke noe særlig før dette..
Nordhagenjentene :) Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Jeg betaler 400,- gangen, men jeg får smertelindringsnåler og fotsoneterapi i tillegg... (Elverum) Jeg begynte i uke 36, og har tredje gang i morgen.
Glad-mamma:) Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Jeg tror det er vanlig å ta ca 500 kr første behandling, også rundt 250-300 gangene etter det. Nå vet jeg at det ikke var det du spurte om, men jeg ville ikke tatt modningsakupunktur eller igangsettingsakupunktur på Trondheim fysikalske. De har kun akupunkturutdanning som er relatert fysioterapi, og ikke nok kunnskap om bruk av akupunktur i den forbindelse. De ak. dom jobber der er forresten medlem av NFMA (kurs i akupunktur), og ikke NAFO (3-årig høyskole utdanning) som er den største og mest seriøse foreningen for akupunktører i Norge. Jeg har selv sjekket en del rundt dette, og jeg endte opp med Lars Børke i Fjordgata som både er akupunktør NAFO, og i tillegg fysioterapeut. Han jobber dessuten på IVF klinikken på St. Olavs. Ikke meningen å blande meg inn i din beslutning, men ville bare si det, så du i verste fall ikke ender opp med behandling som ikke virker. Lykke til!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2008 Vil ha noe som funker om jeg skal betale for det ja :-P Får kansje sjekke opp litt mere.. Har ei vennine som gikk på tr.heim fysikalse og hu fikk anbefalt hu som hu gikk til hos en annen (husker ikke navnet) pga han begynnte privat og hu hadde henvisning fra legen på akupunktur...
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Jeg betalte kr.300, og det funket kjempebra:-) Jenta kom som et skudd 15 januar, 3 uker før tiden.
BlondieMom Skrevet 8. juni 2008 #10 Skrevet 8. juni 2008 Jeg trodde det var gratis, fordi det er jordmor som gjør det på meg. Skal ha mine første stikk nå på tirsdag... Stemmer ikke det kanskje...?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 8. juni 2008 #11 Skrevet 8. juni 2008 Jordmoren min tar betalt. Hun begrunnet det med at hun hadde betalt studiet selv, og ikke hadde noen refusjonsordning på det. Hun er privatpraktiserende ellers, men betaler ikke når jeg går til vanlig kontroll. Men så hørte jeg det var noen på sykehuset som kunne akupunktur også, og de vet jeg ikke om tar noe betalt. Jeg vet ikke prisen enda, men jeg kan spørre når jeg skal dit i morgen.
BlondieMom Skrevet 8. juni 2008 #12 Skrevet 8. juni 2008 Går heilt greit å betale, bare greit å være litt forberedt på det.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. juni 2008 Har ikke jordmor jeg da så må nesten betale :-P Men prisen spiller igrun ingen rolle så lenge det funker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå