enda en Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Hei! Jeg lister meg inn her, etter 4 positive tester... =) Terminen er på selveste valentinsdagen; 14.februar 09! Er da 4+2 idag. Helledussen! =)
:*lillefru*:har født*: Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer så mye med graviditeten, lykke til med svangerskapet ) stilig termin dato, skikkelig love child...hehe
Mamma for 3<3 Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Hei hei:) Gratulerer så mye:) Har termin på valentin jeg oxo. Lykke til
Dodlimammatil2 Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Hehe, må være noe spes med den dagen, jeg har også termin da hvis det holder :-) masse lykke til valentines jenter :-)
enda en Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2008 Åh, så gøy at vi er flere da! Når testet dere positivt? Har dere noe symptomer? Jeg har ingenting som jeg kan si sikkert er symptomer. Føler meg småkvalm til tider, men det er nok mer psykisk enn reellt. Det er jo fryktelig tidlig enda... =)
Bella Swan Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har også termin 14 februar Jeg testet posetivt for en uke siden.
håper-håper... Skrevet 9. juni 2008 #7 Skrevet 9. juni 2008 slenger meg på her. har også foreløpig termin 14. februar! gleder meg veldig, men klarer ikke la være å bekymre meg etter sa i mars... håper inderlig alt er bra denne gangen! lykke til alle sammen! håper vi kan holde tråden.. morro å høre hvordan andre som er like langt har det;) selv er jeg kun sliten og tom for energi om dagen, noe ømme bryst, plutselig liten eller stor matlyst, veldig tørst, og flyr å tisser i ett kjør
enda en Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2008 Hei allesammen! Jeg kjenner meg litt kvalm til tider, og antydning til halsbrann. Ellers lite symptomer, ikke ømme pupper i det hele tatt. =) Tok 5 svake men positive tester før jeg ble overbevist...den siste tok jeg på legekontotret idag tidlig...hehe, snakk om å være paranoid...
♀2009♀2011 Skrevet 9. juni 2008 #9 Skrevet 9. juni 2008 Hei, fant ut at jeg er gravid idag, med termin 14.2 også (første dag av siste mens 10 mai). Føler meg helt fin, men mensen har uteblitt.. Er derimot litt bekymret da jeg har drukket vin (gode mengder) ca. 5 ganger + spist sushi de siste 2 ukene. Hvor tidlig kan man ta privat ultralyd?
Mamma for 3<3 Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Jeg testet pos på torsdag! Har symptomer som litt småkvalm, menssmerter, og veldig trøtt og tappet for krefter i dag.
Dodlimammatil2 Skrevet 9. juni 2008 #11 Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ømme bryster, men det er blitt bedre. Ellers er jeg sulten hele tiden, og hjelpe meg skal det fortsette hihi. Ellers er jeg bare redd hele tiden, kjenner jeg antydning til vondt i magen tror jeg det er over, visste ikke det gikk an å bli så paranoid som dere sier hihi! Men jeg har veldig vondt i korsryggen også.... går dere til legen, eller er det bare å vente? jeg har testet 4 positive tester, så da kan jeg vel bare regne meg for gravid, og vente med legen til det har gått en stund?
enda en Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. juni 2008 Trenger vel ikke akkurat å stresse med første svangerspskontroll, nei... Jeg har tenkt å vente til ca uke 12 med 1.kontroll, er det ikke det som er vanlig da? Jeg var bare og fikk svangerskapet bekreftet. Har dere fortalt det til noen? Vi skal holde det hemmelig enda en stund. Så lenge som mulig, egentlig... Håper magen kommer sent denne gangen... (eller egentlig ikke, vil jo helst rope det ut til hele verden!!!) =) Lykke til med svangerskapene, dere med-nygraverte! Moro å se at vi er mange valentinere her. Og forresten , jeg har også vondt i kporsryggen. Hatt det en uke nå. (men bruker å ha litt ryggvondt ellers også...)
enda en Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. juni 2008 Nå er puppene blitt ømme, mini-kvalmen kommer og går, har halsbrann og gjesper dagen lang.... =) Enn dere andre valentinere da? fått flere symptomer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå