Alba44 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 når vi passerer midnatt ) Fine, fine, gode sønnen min er plutselig blitt stor gutt!! Det har definitivt vært det beste året i hele mitt liv, og det går aldri en dag uten at jeg kjenner på takknemligheten over å være mamma til verdens fineste <3 Morgenen da jeg hoppet overlykkelig opp i senga til mannen min med den positive testen( ja, et svært etterlengtet barn!), alle dagene, ventingen, redselen i og med at vi hadde mistet en skatt, gledestårene som strømmet hver gang vi så vidunderet vårt på ul, håpet om at alt ville gå bra...Jeg husker alt så godt. Men; det er 8.juni i fjor jeg husker best av alle dager. Da vi endelig fikk møte,se,ta på,lukte på og kysse vårt mirakel..vår kjære sønn..vårt skjønne barn ) Albamamma har forberedt, bakt, ryddet, vasket og lagd mat i 30 grader inne. Jeg har tørket svette, og også en tåre av og til. Fordi jeg er så heldig som opplever dette ) Noen tanker fra meg på lørdagskvelden..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Så flink du har vært idag da:) Tiden går jammen meg fort.. Gratulerer med 1års dagen på forskudd da:)
Leandermamma Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grattis så mye med den store dagen i morgen!!! Husk å lade batteriene til videokamera og fotoapperatet! Utrolig kjedelig å gå tom for strøm på en sånn dag :-) Kos dere masse!!
Musemor med tre søte små Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer så mye med morgendagen
Alba44 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2008 Tusen tusen takk, jenter!! Og takk for påminnelsen, Leandermamma )
Alba44 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2008 Over 20 grader i skyggen kl. 8 i dag! Det lover en like varm dag som da jeg tilbragte dagen på føden. Vi gleder oss til en superbursdag :-D p.s. så moro med kake på min egen side da! ;o)
hit og dit Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 Fikk frysninger av innlegget ditt! Gratulerer med dagen =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå