Gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Jeg skal ut med klassen etter eksamen på torsdag, og etter å ha vært en bleikfeit hvalross (gravid) disse to semesterne vil jeg gjerne se litt ekstra godt ut denne dagen. For MIN skyld først og fremst;) Jeg har antrekk klart, hvit kjole. Men jeg er jo like hvit som kjolen! Lite pent. Og jeg har ikke mulighet til å sole meg nevneverdig mye med to jenter under 2 år i hus akkurat. Så kommer spørsmålene da; skal jeg fikse selv, eller dra på salong og spraye meg? Hva anbefaler du? Og hvor mange dager før bør jeg gjøre det for å se best mulig ut den dagen? (har gjort det hjemme selv før, og da er jo dagen før et sikkert stikk, og man har likevel tid til å rette på evt skjolder...) Lurer også på spraybrun og amming, har man BH etc på når man sprayes?
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Jeg bruker bare ta selvbruningen dagen før jeg skal noe. Bruker fuktighetskrem og blander med selvbruningen når jeg skal smøre fremme ved hendene, på albuene, knærne osv,. da blir det iallefall ikke skjoldete der.. og ellers smører jeg et tynt lag på resten av kroppen.. spraybrun har jeg aldri tatt, så det vet jeg ikke..
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Oki, takk for svar;) Pleier liksom å bli skjoldete feks bak på låret jeg da, ei sånn fin stripe:p Hehe.. (latskap kanskje?! hehe)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 hehe:) ja da bruker du kanskje for mye:) har en tendens til det jeg også kose deg ute da!
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Tusen takk! Gleder meg helt vannvittig, selv om det bare blir et par glass vin og mest sannsynlig hjem før kl 21;) Hehe... (minsta er bare 2,5 uker til torsdag nemlig...) Åh, det skal bli så moro å endelig faktisk delta. Er 7 festen med skolen og jeg har bare "sett på" alle de andre festene. *barnlig glad*
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Ja gleder meg selv til jeg skal feire bursdag sammen med en venninne om under en mnd,,! min minste jente er 8 uker, så blir godt å lufte seg litt etter et hardt svangerskap! var forresten på byen forrige helg, men tok to glass vin og var ganske rolig:) men deilig å lufte seg litt fordet! da er det jo på tide du får joine skikkelig da!
April♥love Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Jeg pleier å bruke Dove Summer Glow, som er en bodylotion med selvbruning. Du ser den litt ned på denne siden: http://www.lilleborg.no/eway/default.aspx?pid=232&trg=MainPage_6464&MainPage_6464=7479:28583::1:7643:4:::0:0 Den må brukes noen dager, men da blir du gradvis brunere. Anbefaler deg¨å ta deg god tid, sånn at du er sikker at du stryker det godt ut alle plasser.
April♥love Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Sorry, men linken viser ikke den siden jeg mente, men du finner nok produktet igjen en plass, for de ligger på lilleborg sine sider.
OneOfTheBoys Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Skal du gjøre det på salong må du IKKE gjøre det samme dag hvertfall. Jeg gjorde det samme dag som jeg skulle på "beach party", det var perfekt, var negerbrun;) Og dagen etter var jeg på skoleavslutning og var fortsatt meeget brun, men det var lekkert;) (Var i januar da, og jeg er vanligvis skolens blekeste, så det var ekstra digg å være brun og fin;))
Mamsen86 Skrevet 7. juni 2008 #10 Skrevet 7. juni 2008 På salong burde du gjøre det litt før enn dagen før iallefall. Men skal du spraye hjemme så anbefaller jeg den L'Oreal-sprayen, den gullflaska.. Den er fantastisk, syntes jeg. Kunne ikke levd uten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå