Tony Soprano Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Her må det nok være at han er litt vel sjalu. Og det at han er så opptatt av hvordan han ser ut hele tiden (drar inn magen og spør om han har stor mage...tullingen!) Og så har han en tendens til å skulle gjøre akkurat de samme tingene som meg mens jeg gjør de...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Han er så rastløs at han aldri gidder å være hjemme.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 At han er så innmari snaxy og deilig at jeg er kåt 24/7..Slitsomt i lengda.Har andre ting å tenke på enn sex med han;)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Oi, det er mye... mange småting... Han biter negler Han snorker Han vil aldri prate om ting, er bare stille og sur hvis jeg prøver å ta opp problemer Han bråker om morningen så han ofte vekker ungen vår, så jeg da må løpe gjennom dusjen for å rekke det før han våkner, selv om jeg kunne sovet en halvtime til... Han bruker min barberhøvel i dusjen, og lar være å skylle den etterpå så den er full av hår når jeg skal bruke den... snadder... må da bytte hver gang. Det var det jeg kom på nå, er mye mer..
Whaaaaaaaaaaaaaaat?? Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 At han tror han kan alt i verden bedre enn alle andre.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Parfymen han bruker. Jeg har spydd som en gris og vært kvalm under graviditeten, og reagert voldsomt på parfymen hans. Bedt han droppen den osv. Men nei...den lukter jo SÅ godt, og ikke om han vil gå rundt å lukte gris!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 -slenger klær overalt, våte treningsklær legger han bare ved siden av skittenkleskurven istedet for å sjekke om vaskemaskinen er ledig.. -er veldig sportsinteressert, "eier" fjernkontrollen.... aargh.. faktisk så irriterer det meste meg for tiden... irriterer meg at han aldri gir meg klemmer mer..aldri gir meg komplimenter (jeg gir han ofte)..at han ikke tar like mye initiativ til sex som før.. og at han aldri tenker på at ting som når dattera vår skal ha mat, eller bleie, eller legges for en lur, eller stelles på kvelden... er liksom en selvfølge at jeg skal gjøre dette... irriterer meg at han lever livet sitt så å si som før, trener fotball 3 ganger i uka pluss styrketrening... spiller x-box akkurat når han føler for det.. drar ut på byen ofte.... når han fra før av er mye borte på skole og jobb..osv osv... driiitlei... sorry, måtte bare ut.....
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Det som irritere meg aller mest er foreldrene hans, glad de bor laaaaanggt vekk. Hans måte eller ingen måte, sta som et esel. han kan ikke si unnskyld, samme hva, har ALDRI hørt et unnskyld komme ut av kjeften hans, samme hva...for han har jo alltid rett og gjør aldri noe galt. Han får være glad at jeg elsker han såpass høyt for det;)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #10 Skrevet 7. juni 2008 Han: *irriterer seg raskt over folk. *må kjøre minst 10 km over fartsgrensen *gir tydelig uttrykk for det når han ikke interesserer seg for det jeg snakker om *gjør sjeldent ting grundig når han vasker/rydder *liker ikke å kose like mye som meg *liker ikke familiesammenkomster *vasker sorte og hvite klær sammen *gidder ikke barbere seg ofte nok *favoriserer litt den eldste ungen vår *tenker kun på at han må få hvile seg/gjøre noe han liker når han er hjemme det var visst litt mye.. men det er nok langt fra nok til at jeg forlater ham:) vi har det jo fint sammen likevel:)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 åh, det der er som å lese om min egen samboer, bortsett fra det med vasking av klær, for det gjør han aldri, og det med favorisering, vi har bare èn..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #14 Skrevet 7. juni 2008 *Han kan være veldig uhygienisk. dusjing, tannpuss+++ :/ Ekkelt. Sier det til ham hele tiden. *TØFFELHELT DELUX! Sinnsykt travelt *Har ALDRI ine egne meninger *Mamma og pappadalt. *Må alltid kjøre i 80-90 i 60 sonen og 100-110 i 80 sonen.. *Må alltid gjør det som alle andre gjør... Sikkert mye mer...
Northernlights Skrevet 7. juni 2008 #16 Skrevet 7. juni 2008 Hva er det med mannfolk og VRENGTE SOKKER??!! GRRRRR!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #17 Skrevet 8. juni 2008 At han hele tiden må mases på hvis han skal gjøre noe,eller vi skal ut. Leeeenge. Ellers så har jeg dressert han godt
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #18 Skrevet 8. juni 2008 Det som irriterer meg mest er at han: -ALDRI tar opp brødsmulene etter seg og de ligger utover hele kjøkkenet hver morgen. -Han er hissig og STA. -Han vil aldri legge seg samtidig med meg. Sitter oppe til 2-3 hver natt. -Hvis vi har en krangel på gang, ringer han alltid til sine foreldre og snakker dritt om meg. Det er irriterer meg JÆVLA mye. -Han er rotete og jeg går hele tiden å rydder etter han. -Hvis jeg ber han om å hjelpe til med husvasken er han småsur resten av dagen.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #19 Skrevet 8. juni 2008 hmm.... Det som irriterer meg mest med han(også det eneste) er: - at han ikke er så glad i å reise på ferie, vil heller holde seg hjemme. Men heldigvis så vet han at jeg er veldig glad i å reise så da lager vi en avtale som begge kan rette seg etter:)
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #20 Skrevet 8. juni 2008 Er to ting som irriterer, kles stilen ( joggebukser og t-skjorter+ tresko), og arrogansen...ellers er han er topp fyr....han kler seg når vi skal i selskap..HELDIGVIS...ellers er det triste greier ja.... hehehe Selv liker jeg å pynte meg...så vi ser litt rare ut i lag :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå