Gå til innhold

Gjennomtrekk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre etasje i huset våres er kok varmt, og der er soverommene.. Hvordan er det med denne trekken?? Er det skadelig med gjennomtrekk når ungene ligger i sengene sine? Jeg skjønner liksom ikke at det kan gjøre noe når det er 28 grader ute.. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller litt for kald og skriker enn altfor varm og slapp/borte er nå min filosofi.. Vi må ha gjennomtrekk og vifte for at det skal bli levlig.. Termometer inne på rommet til snuppa sniker seg på 25 grader da vi skal legge henne,og DET er farlig varmt... Det er jo begrensa hvor kald trekken nå får blitt ikke sant? JA,til frisk luft! :) :)

Skrevet

vi har det, det er ikke levlig hos oss hvis vi ikke har det.Men nå er det ikke sprinkler på kortsidene av senga til mini. så han får ikke noe trekk på seg. Men kan ikke tro at det gjør noe, det er jo så varmt

Skrevet

da jeg fikk snuppa for to år siden skremte mamma meg sånn med trekk.. det var så farlig osv.. vi satt inne å KOKTE....

var hos legen min lille gutt på mandag.. og spurte om denne trekken. hun sa det gjorde ingenting.var mye verre at det ble for varmt for dem...

Skrevet

har samme problem vi også, det koker i andre etasje hvor soverommene er... er jo nesten uutholdelig! vi har åpent helt gjennom+ en vifte som står og går... er jo nødt, jenta ligger bare i kortarmet body uten teppe... hun sover dårlig og veldig urolig, så er nok ikke godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...