Gå til innhold

Bilstol fra 15 kg og oppover, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe to nye bilstoler til snuppa, pute m rygg sia ho ikke passer i den gamle lenger.Skal ha en til hver bil... Hvordan anbefaler du? usikker om vi skal kjøpe to like eller to ulike....takk for svar om noen har erfaringer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke erfaringer men trenger selv og kjøpe et sete snart. (nr.3) så de hadde fastpris på maxi cosi sete på barnas hus til 799 (mener jeg edt var ihvetfall) . er veldig fornøyd med babysete vi har fra maxi cosi

Skrevet

fikk reklame i posten fra bil extra med sete fra 15 kg til 499.... redd kvaliteten er dårlig og at det har kommet sårlig ut i tester sia det er billig... ingen med erfaringer?

Skrevet

har du tatt en kikk i tilbudsavisen fra barnas hus på siden her? bilstoldager

Skrevet

Bor nok langt langt unna nærmeste barnas hus butikk.....

Skrevet

Om du har iso fix fester i bilen, er Britax kid fix super. De har det på lilleprinsen.no

Setet henger fast i festet, og det er sikrere ved en side kollisjon. I tillegg slipper du å ha et "løst" sete slengende rundt i bilen når ingen sitter i det.

Skrevet

takk takk har iso fix så det skal jeg se på

Skrevet

Vi ha besafe izi up, og er kjempe fornøyd med det..

Skrevet

Uten iso fix også. Vi har det uten, og er veldig fornøyd. Et pluss til er at man kan justere vinkelen på setet. Ved langkjøring kan man "tilte" setet litt, så barnet sover mer komfertabelt.

Skrevet

Britax kid altså:)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Recaro young sport helt klart:-) Den er på tilbud hos barnas hus nå..før 2700kr , vi kjøpte den for 1999kr....

Skrevet

Er ikke det en sånn med seler, fra 9 -36 kg ?

(tror det er den vi har på loftet)

Skrevet

Aller helst vil jeg anbefale et stort bakovervendt sete, fordi det er det aller tryggeste for henne.

Mitt beste tips er: Ta med bilen ut og prøv forskjellige seter uansett hvilken vei dere skal ha henne:

Her er noen forslag til andre seter dere kan se på(bakovervendt):

* Akta Graco Cosmic Comfort 0 - 25 kg, godkjent opp til 18 kg i baksetet, 25 kg i forsetet.

* Brio Zento 0 - 25 kg

* Britax Hi-Way 0 - 25 kg

* Britax Secura 0 - 25 kg

* Britax Multitech 9 - 25 kg

* Britax Two Way Elite 9 - 25 kg

Skal dere ha beltestol ville jeg sett på:

Maxi Cosi Rodi XP

Maxi Cosi Rodi XR

Britax KidFix

Britax Kid Plus

Velg et med rygg og god sidestøtte, ikke noe "billig dritt".

http://sikringavbarnibil.blogspot.com/2008/03/sikring-av-aldre-barn-i-bil-opp-til-ca.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...