Gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 har en opel astra 95 mod stasjonsvongn. i midten bak har jeg bare sånn belte som går over magen, og tenkte jeg skulle høre her om noen vet om jeg kan få installeret sånn vanlig sele slik at jeg kan ha barnesete i midten?
EnMamma Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Det er jeg ganske så sikker på at er mulig, men nesten alle bakovervendte(med unntak av spedbarnssetene) seter kan festes med med topunktssele :-)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 akta graco sine kan festes med 2-punkts sele=) Bakovervendt da....
EnMamma Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Nei, det er vel så og si alle. " Alle bakovervendte stoler til 18/25 kg, samt alle kombistoler18/25 kg montert bakovervendt, kan monteres med 2-punktsbelte. De som ikke kan monteres med 2-punktsbelte er disse fra bl.a Obs og Bébé Confort som er bakovervendt til 13 kg og deretter kun forovervendt."
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Vi har akta graco, men kan jeg ha det bakovervendt i midten bak med topunktsele altså,men åssen fungerer det med støttebeinet da?
EnMamma Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Kommer alt an på hvordan det ser ut i midten hos dere. På vårt setet fikk vi ikke kortet inn nok på støttebenet fordi at den "tunnelen" midt på gulve er så høyt. Ta med bruksanvisningen ut og prøv dere frem, evnt. ta med bilen til en forhandler som er kurset i montering av setet så får dere hjelp til å gjøre det riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå