connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Er det fler enn meg som sliter med vondt i mage og rygg etter fødsel? Er bare en uke siden jeg fødte, men smertene i siden av magen blir bare værre og værre. Er nok bare livmora som trekker seg tilbake. Men trodde ikke det skulle gjøre så vondt!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Slet mye med ryggen. Nå fødte ikke jeg på vanlig måte, men var godt på vei da legene fant ut at det skulle bli hasteks.Mulig det går utover ryggen.Du bruker jo alle dine krefter. Husker jeg hadde litt vondt i magen å,men det gikk over etter et par dager
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Jeg plundra med etterrier i nesten en uke denne gangen. Forrige gang hadde jeg også innmari vondt i magen, men det var grunnet luft og jerntabletter og slikt...
Musemor med tre søte små Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Hadde veldig mye magesmerter i ca 2 uker etter fødsel. Er nok bare livmoren som trekker seg sammer og at det gror, men er du bekymret kan du ringe jordmor eller lege å spørre. Gratulerer med den lille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå