Gjest Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 The Crow handler om et par som blir brutalt drept, hun blir også voldtatt. 1 år etter dødsfallet kommer det en kråke (ravn) og setter seg på graven til mannen, noe som gjør at han står opp fra de døde for å ta hevn. Filmen er fra 1994. Brandon Lee spiller mannen (sønnen til Bruce Lee) og han ble drept under innspillingen. Under et opptak hvor det var skuddveksling, hadde noen satt ordenltig kuler i pistolen, derfor er filmen litt spesiell også. Kjempe film. Har sett den 1000 ganger : )
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 The Crow har oppfølger, men jeg synes ikke de var like bra.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 skjemmes litt her, men det må være Notting Hill..hehehe..det er en film jeg ikke blir lei av:) Og Pirates of the Caribbean:) Digger Johnny Depp i de filmene
Martin+Mamma Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 ringenes herre. ser dem alltid om nettene i romjula:) blitt tradisjon. litt vanskligere etter jeg ble mamma da men..hehe.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. juni 2008 #10 Skrevet 7. juni 2008 Saw filmene. Desidert de beste filmene! Dirty Dancing
Koseklompen Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 While you were sleeping The Lake house 50 first dates the 5th element me myself & irene dum og dummere lystløgneren fjolls til fjells osv osv osv
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. juni 2008 #12 Skrevet 7. juni 2008 The Crow er også en av mine all-time favorittfilmer!! Den reflekterer alt jeg står for!! Har sett den en billion ganger og synes den er kjemperomantisk, selv om det ikke er noe romantikk over filmen for å si det sånn. Er Bruce og Brandon Lee fan og hele myten rundt begge mennene fascinerer meg veldig!! Mitt livsmotto kommer fra filmen: It can't rain all the time. Andre favorittfilmer: The note book Lidenskapens pris Ringenes herre Patrioten Braveheart Tatt av vinden Dragon - The Bruce Lee story Pirates of the Caribbean Mystic river Også er det et par filmer til, men kommer jo ikke på navnet!!!
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #13 Skrevet 7. juni 2008 Den fabelaktige Amèlie fra Montramarte The Hours De andres liv
cherry coke Skrevet 7. juni 2008 #14 Skrevet 7. juni 2008 Pans Labytinth Sin City (går på tv2 NÅ) Reservoir dogs El Mariachi (Desperado originalen) Kill Bill Gridhouse (Death proof og Planet terror) Pulp Fiction Og mange mange andre! Men Pans Labyrinth er min absolutte favoritt! Bør sees av alle (er en spansk fantasy film.)
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. juni 2008 #16 Skrevet 7. juni 2008 Trainspotting! På en god andreplass kommer American History X og Moulin Rouge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå