Phoebe Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Er det noen her som har erfaring med henne? Jeg bestillte kjole hos henne idag. Hun er en av de få som har drømmekjolen min. Bestillte den først fra ei dame i stavanger, og fikk beskjed om at d var 6-8 ukers bestillingstid på kjolen. Etter 12 uker med intensiv venting fikk kom mailen om at sydama hadde tatt pengene for kjolen og flytta til kina!! (var heldigvis hu dama i stavanger sine penger, ikke mine) Er litt redd for at dette kan skje igjen, at jeg ikke skal rekke å få kjolen før bryllupet i august...
storebror og junibaby=) Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har kjøpt i fra henne.Var ca 6 ukers leveringstid på den,og etter 6,5 uke kom den=) Kjempefornøyd. Syes vel i kina de og tror jeg? Og svarer fort på mail gjør hun også=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå