Gå til innhold

Da er vi hjemme med nytt familiemedlem - flott fødsel!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gutten vår kom til verden fire dager før termin. Veide 4070 og var 51 cm lang. Hadde mye modningstegn uka før. Blødninger, nedpress osv. Riene startet syv om morgenen, men jeg tok ikke tiden mellom riene før klokka halv ti. Kom på sykehuset klokka to med fire cm åpning. Fikk lystgass mens jeg ventet på epidural. Fikk også pudentalblokade før pressriene ettersom de trodde han var nesten 4500 g. Han var ute kvart over åtte om kvelden. Jeg synes smertestillende fungerte veldig fint for meg. Var overhode ikke utslitt da fødselen var over! Kunne nok presset fem ganger så lenge! Han satt fast med skuldrene da han skulle ut, men jordmor (uteksaminert i 1967!!) tok grep og fikk han ut. Hadde med meg energidrikk og energibar. Tror ikke raske karbohydrater skal undervurderes! Synes fødselen var helt fantastisk. Selv om det gjorde vondt er det overhode ikke uoverkommelig. Dette gjør jeg med glede igjen. Og premien til slutt.. Hadde aldri trodd at kjærligheten kunne bli så stor så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere med gutten og fin fødsel!

Er det ikke rart hvor forelsket man blir i sine barn? Og det gir seg ikke med tiden!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...