Gå til innhold

Dere som har unger som skriker seg bort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere gjøre barnevakter o.l. oppmerksom på at det kan skje? Hadde en opplevelse i barnebursdsdagen, en liten gutt som skreik seg bort. Jeg visste jo hva det var og fikk tatt han ut og det gikk greit, men kom til å tenke etterpå. Burde ikke foreldrene sagt fra siden har skulle være her alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med å skrike seg bort?

Skrevet

Hva betyr det å skrike seg bort?

Skrevet

Affektkramper, de blir så opprørte eller redde at de "faller bort". Skriker skikkelig før de holder pusten, og noen besvimer litt før de får henta seg inn igjen.

Skrevet

Åja ... Ja hadde mitt barn reagert slik hadde jeg opplyst de som skal passe han . Det er jo forferdelig skummelt når man ikke vet hva det er.

Skrevet

Ja, synes absolutt foreldrene skulle sagt fra....jeg hadde blitt redd hvis et barn i min nærhet reagerte sånn uten at jeg visste hva det var, og at det kunne skje i ny og ne...

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg ikke har tenkt på at det er noe man bør opplyse om. Nå er det bare familie og en venninne som har passet henne og de er klar over det/har vært til stede når det har skjedd. I og med at det er min første og hun har gjort det siden hun var liten så tenker jeg at det er naturlig og derfor glemmer jeg at ikke alle er vant med det. Men takk for at du sa i fra, da skal jeg prøve å huske på å si fra om det når det er nødvendig. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...