Gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Vi skal ha det i sommer, blir vel egentlig mest bryllupet som blir feiret men vil gjerne finne på noe i forbindelse med dåpen hvis dere skjønner? Vet ikke helt hva jeg ser før meg men ønsker liksom å markere at dette er også en barnedåp (under/etter middagen eller no) Forslag?
Cat.68 Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Vi hadde det. Vi hadde bryllupet først og så barnedåpet. For å synligjøre at det også dreide seg om dåp for ei lita jente hadde vi fargetema med rosa og sølv. Mannen min hadde rosa slips og brudebukett og blomstersmykker var av rosa roser. Vi hadde en bløtkake som var formet som 2 hjerter der det hvar bryllupsfigurer på det ene hjertet og dåpsbarn på det andre.Du kan se bilder fra det her www.swedishflower.piczo.com
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 Takk! Så svaret ditt i går jeg, gikk inn på sidene dine å ble sittende her å sippe Sterk historie, glemte helt hva jeg skulle der inne. Skal prøve på nytt nå =)
selfangerkjerringa Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Jeg svarer litt på siden her... vi hadde samme problemstilling, da jeg ble uventet gravid mens vi planla bryllup. Eldsta var 2.5mnd da vi gifta oss. Vi vurderte å ha begge deler samlet, men valgte å dele begivenhetene. Det var mest fokus på bryllupet, og så holdt vi en liten og utrolig koselig dåp to uker før bryllupet.
Gjest Skrevet 8. juni 2008 #6 Skrevet 8. juni 2008 Oj, har akkurat laget en prøve på bryllup/dåpskake og den ser nesten prikk lik ut! hehe. Så ut som et fint bryllup
Cat.68 Skrevet 8. juni 2008 #7 Skrevet 8. juni 2008 Det var et fantastisk bryllup/dåp, på mer en ett vis. ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå