Gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Bor på en liten plass så det finnes ikke mange muligheter for leie av ting o.s.v. Hva finne på?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Da spør jeg deg. Hvorfor planlegger du utdrikkningslaget til mannen din og ikke forloveren hans? :=)
Mersa og gutta <3 Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Bruke naturen rundt dere...Er det noe vann, elv e.l kan man f.eks padle et sted og ha lavo der hvor man griller og drikker... Fjell, fjellklatring...
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Tenkte bare jeg kunne gi forloveren noen tips siden han spurte meg om det. Vil jo gjerne at han skal få det morsomt. Ellers takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå