Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk i formiddag, har termin 8.juli så vi er litt tidlig ute.. Ligger med intravenøsen i arma og bare venter, kun timer igjen te prinsesse nr 2 e ute :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OIoi!!!

Masse lykke til.

Skrevet

Oi, det var litt tidlig ja... Men går helt sikkert fint!! =) Lykke til!!

Skrevet

åå så heldige!

lykke til! =)

Skrevet

 

Såååå heldig du er som snart får møte bebisen din, lykke til :-)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Tilde kom te verden "som en skud rakett" (ref: pappa hehe...)

 

Anbefaler riestimulerende akupungtur på det sterkeste, fra akupungturen ble satt og stimulert av jordmor tok det 2,5 timer (kun 3 press) så var prinsessa ute !!!

 

Hun kom i uke 36, men var likevel 47cm, 3010g og hadde MASSE sort tykt hår. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...