Tuvonica Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Vannet gikk i formiddag, har termin 8.juli så vi er litt tidlig ute.. Ligger med intravenøsen i arma og bare venter, kun timer igjen te prinsesse nr 2 e ute
Sikkertforgammel Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 Oi, det var litt tidlig ja... Men går helt sikkert fint!! =) Lykke til!!
gaya og leander :-) Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Såååå heldig du er som snart får møte bebisen din, lykke til :-)
Tuvonica Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2008 Tilde kom te verden "som en skud rakett" (ref: pappa hehe...) Anbefaler riestimulerende akupungtur på det sterkeste, fra akupungturen ble satt og stimulert av jordmor tok det 2,5 timer (kun 3 press) så var prinsessa ute !!! Hun kom i uke 36, men var likevel 47cm, 3010g og hadde MASSE sort tykt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå