Trollemor og snuppa! Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 http://www.dinside.no/php/art.php?id=774491 Her står også hvilke symptomer du skal se etter!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Så skummelt! Ante ikke at det var mulig en gang!
En Prins + Prinsesse Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 huff a mei... det der var ikke no morsomt å lese....har aldri hørt om det før heller jeg, men greit å være obs på det..
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Huff og huff... Dette skulle jeg ikke lest nå. Begge ungene sover etter å ha badet i basseng i dag :-S
Trenger hjelp!! Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Dette hva nytt for meg,enda en ting vi skal bekymre oss for :-(
Trollemor og snuppa! Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2008 Huff, ja jeg vet... Men er greit å vite om det tenker jeg.. Sikkert ikke noen fare, men ok å vite om symptomer.. Hadde aldri hørt om det før i dag, jeg heller! Er mye man skal bekymre seg for, ja...
Mersa og gutta <3 Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Synes ikke symptomene var så klare jeg! Sikkelig ekkelt dette....
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Tror ikke vi skal bekymre oss for mye, dette er veldig sjeldent da tross alt. Det druker få barn i landet hvert år og det går flere år mellom hver slik sak her til lands. Risikoen for at barnet deres blir påkjørt av en bil i morgen og dør er nok langt større...
Simba Skrevet 7. juni 2008 #10 Skrevet 7. juni 2008 Men kan dette hende ved vanlig lek i vannet. For eksempel at de får vannsprut i ansiktet? Eller svelge litt vann?
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #11 Skrevet 7. juni 2008 De må nok svelge vannet om det skal komme ned i lungene vil jeg tro. I så fall burde en jo teoretisk sett kunne tørrdrukne av å drikke vann også? Nei, kanskje det må pustes inn, altså få vann i luftrøret, det høres mer logisk ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå