Gå til innhold

Mye kynnere hele dagen - normalt??...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er i midten av uke 35 og har nå mye kynnere stort sett hele dagen. Ikke bare når jeg er sliten, men også noen på formiddagen, midt på dagen, og enda flere på kvelden/før jeg legger meg. Hadde ikke så mye av dette i forrige svangerskap, og nå begynner jeg å lure på om dette betyr at fødselen nærmer seg, eller er det normalt? Ønsker jo ikke å føde riktig enda...Venter gjerne til etter uke 37, selv i denne varmen! :) Noen som har mye kynnere, eller vet om dette er normalt, eller burde jeg sjekke med sykehuset? Takknemlig for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har absolutt hele tiden - mye oftere kynnere enn ikke. Er i 32.uke og har hatt det sånn noen uker. I følge jordmor indikerer det absolutt ikke tidlig fødsel, det bare...er sånn.

Skrevet

Samme her og har hatt det i mange uker alt, er i uke 37 nå. Vet nesten ikke hvordan magen er UTEN kynnere, for å si det sånn... De er ikke regelmessige da, som rier, men magen er steinhard

Skrevet

jeg har også kynnere veeeldig ofte. i stad så satt jeg i bilen i en halv time og hadde sikkert 6-7 kynnere på den korte turen. og de varer ganske lenge også.. er 32+2 idag og har hatt det sånn i mange uker. nå har livmoren vokst så lang opp også så jeg kjenner veldig press på lungene når jeg får kynnere.. ganske ubehagelig!

Skrevet

Er visst mer vanlig med kynnere i andre og senere svangerskap enn i det første. I alle fall tidlig i svangerskapet, så da er det jo ikke umulig at en lettere får mye kynnere mot slutten også?

Uansett vil det nok være temmelig ukomplisert om babyen kommer nå også, selv om det ikke er det ideelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...