Gå til innhold

Da melder jeg meg offentlig inn her til dere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg har vært her inne og smug kikka flere ganger og svart på ett par innlegg. Men nå tror jeg at jeg tør melde meg over i 1 trim!Og håper alt går som det skal denne gangen!

Jeg er 6+2 i dag, og de har sett ei spire med begynnende bankende hjerte da jeg var 5+5!Skal på ny ul til tirsdag!

Er 100% sykemeldt i 4 uker, da jeg har et høyrisiko svangerskap! Håper å få lov til å begynne å jobbe igjen!

Går det galt så går det galt, men da har jeg i hvertfall tatt mine forhåndsregler!Lykke til alle sammen, og håper på å bli bedre kjent med alle her inne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er omtrent kommet likelangt som deg. Vi får håpe det går bra med deg. Velkommen hit:)

Skrevet

Hei hei:)

Gratulerer så mye! Håper du koser deg med graviditeten og nyter tiden fremover, det kommer nok til å gå bra skal du se:) Selv er jeg bare 4+2. Så fint at du har fått sett et bankende hjerte! Var du på privat UL eller? Tenkte å dra på UL snart selv, for har prøvd så lenge på å bli gravid og vil forsikre meg om at alt er bra.

Skrevet

Gratulerer så mye....jeg er også 6+2 i dag med termin 30.01. Hva med deg?

Vi får krysse fingre og tær for deg:)

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten, lykke til med svangerskapet.

Skrevet

Velkommen hit snuppa!:) Så godt å høre at du har fått motet tilbake! Denne gangen får du knipe skikkelig hardt igjen og ikke slippe ut noenting før det er en fiks ferdig baby der inne....:)

Skrevet

Var ikke privat ul, men på sykehuset. Legen min ordnet det, pga alle gangen jeg hadde mistet, og at de var bekymret pga de trodde jeg hadde fått blæremola igjen, men det var bare en vann cyste! Den er vond og jeg kjenner den, men det er vist helt ufarlig!

Jeg er 6+3 i dag med ventet termin 31 januar! Gleder meg litt til trisdag , for da blir det ny ul hos legen, pluss uka etter der skal jeg tilbake til sykehuset og ha en gyn ul!!!! Håper hjerte slår for meg da, mitt hjerte slår i hvertfall for denne spiren:)

Har utrolige mens smerter inn i mellom, nesten sånn at åh nei nå kom mensen.Det er jo vanlig, men har aldri hatt "så" vondt liksom, men så er jo hver graviditet forskjellig, er kvalm denne gangen. Og jeg er faktisk en av de få som er glad for det!!!! Man vet jo aldri, kanskje gutt denne gangen, eller kanskje tvillinger. Ble spådd tvilling jenter!!!Og har tvillinger på mor siden(Bestemor var tvilling)Håpe håpe!!Denne gangen Marte, denne gangen går det bra!!Føler det på meg!!! Utrolig kjipt å miste, men når man har fått det litt til sides, og når en er blitt gravid igjen, er det litt godt å vite at kroppen ordner opp!!!!

Marte: hvordan går det med symtomene??Fått flere?? Og blødningen?Fått rede på hva det kom av?

ps. kan man forresten bade i utendørs boblebad??Tenker da på bakterier og over varm, en er jo veldig åpen når en går gravid! Tar alle forhåndsregler, ingenting er så ille, at jeg ikke klarer meg uten i 7-8 mnd. Stresser ikke med det, men gidder ikke ta noen sjangser, og når jeg klarer meg fint uten div matvarer, så hvorfor?!Sikkert mange som er uenige, men det får være. I følge et innlegg jeg leste her om dagen så var jeg vist en klassisk stresser.

GOD SOMMER! NYT VÆRET!

Skrevet

Hihi Susy, man blir nok litt stresset når man er i vår situasjon...;) Skulle jo bare mangle! Her er jeg på kanten til å være hysterisk... Dvs ikke´no sengekos på laaaang tid (selv om legen ikke har nevnt det). I tillegg holder jeg meg unna "alt", drikker ikke noe som inneholder koffein osv.... Men jeg har faktisk badet da. Ikke i boblebad, men i ett vann rett ved oss. Man har jo slimproppen der, så det skal jo ikke være farlig? Usikker på hva de sier ang boblebad da, kan jo hende det ikke er så bra med varmen...? Hmmm, du ga meg hvertfall noe å tenke på!

Her er det ikke noe mer symptomer i grunn. Er litt kvalmere, kastet opp og greier i gårkveld (jippi!). Ellers er jeg trøtt og har murringer i bekkenet... Blødningene har heldigvis gitt seg. Legen sa ikke noe om hva han trodde de kom av, men jeg tipper de kom av en rift. Var friskt blod, så så ut som det slaget (om du skjønner hva jeg mener). Hvordan går det med dine symptomer da?? Har puppene blitt ømme enda?:)

Du må ha masse lykke til på ul på tirsdag. Be dem sjekke etter om det er to spirer der! Ville jo vært supert med tvillinger!:D Håper alt går bra med deg fremover, og at vanncysta ikke gir deg store plager...

Kos deg videre snuppa!:) Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...