prekæs Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 ...har dere ombestemt dere etter å ha spurt her inne og fått negative tilbakemeldinger?
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Visste faktisk ikke før i dag at du var eldst her så da så jeg mitt snitt:) Følte meg plutselig ekstremt ung hehehehehe
Koseklompen Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Nei.. For smaken er som baken Bare fordi andre ikke liker navnet jeg har valgt så betyr det ikke at jeg liker det mindre...
prekæs Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2008 Jeg vet det er ett par eldre enn meg. Det har jeg sett. "leter febrilsk nå"
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 hehehehe da skal jeg lete frem dette når jeg kommer hjem fra min etterlengtede Oslo tur. Sushi og alkoholfri kald øl skal vel smake nå og ikke en unge som griner i en radius av minimum 100 meter.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Man kan jo begynne å lure. Èn ting er å spørre om forslag til fine navn om man ikke har funnet noen, noe helt annet er jo å spørre om Per er finere enn Pål. Da lurer jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå