Gå til innhold

Hva er det mest irriterende med din mann/samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her må det nok være at han er litt vel sjalu.

Og det at han er så opptatt av hvordan han ser ut hele tiden (drar inn magen og spør om han har stor mage...tullingen!)

Og så har han en tendens til å skulle gjøre akkurat de samme tingene som meg mens jeg gjør de...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han snakker for meg. Når vi er på besøk hos noen, så svarer han for meg, akkurat som om jeg er en unge som ikke klarer å snakke for meg. Har sagt det til han 9834983949038409384 ganger, men er nyttesløst... hehe! :P

Skrevet

han er lat som bare f****..

• 1 måned senere...
Skrevet

Ville vi ikke gjøre hverdagen lettere for oss selv hvis vi i stedet brukte energi til å tenke over hva vi liker spesielt godt med våre samboere/menn? Jeg tror ikke han ville sittet på et forum og tenkt ut hva han irriterer seg over med meg...

Skrevet

Han er så innmari A-menneske. Jeg er B-menneske.. Og han klarer simpelthen ikke la meg være i fred om morgenen. Knurr...

Skrevet

Nei du har så rett! Vi må for all del ikke få lov å klage og syte litt! Negative ting må vi ikke nevne! Nei vettu hva!

Hadde faktisk synes det hadde vært ålreit om samboern min klagde litt over meg til ukjente folk på nettet -så hadde han kanskje fått ut litt frustrasjon! Tar meg ikke nær av sånt og ta et råd: det burde ikke du heller!

Skrevet

Hehe.. Jeg spurte nettopp samboeren min om hva han irriterte seg mest over med meg; At du er så sta!! var svaret.. hehe..

Det jeg irriterer meg over med han er at han får raserianfall på lik linje med et barn i trassalderen innimellom.. Hvis han f.eks støvsuger og det er litt rot i veien, så kaster han støvsugern vegg-i-mellom og banner og sverter.. Det kan bli litt irriterende til tider.. hehe

Skrevet

hehe, morsomt innlegg!

for min del må jeg slenge meg på samme som ei lengre opp i tråden her, han er ekstremt lat!!

bra det positive overskygger det for det meste, han har fått det til å bli en del av sjarmen:p

Skrevet

Jeg har verdens beste samboer, men han er fæl til å småspise av maten eller ingrediensene til maten når han eller jeg lager mat. Fryktelig irriterende til tider.

Jeg på min side bruker ofte 1 1/2 time på badet hver morgen, det synes ikke han er så kult alltid.

Vi har lært å leve med hverandre tross alt dette ;-)

Skrevet

At han "knuser" meg når vi krangler.. :(

Vi er ikke på noen som helst måte i stand til å krangle "fornuftig" eller "kontruktivt"...

Skrevet

at han "utreagerer" å lar det gå ut over en gjenstand når han er sint,

at han trur han har heila "vede" å meine at dei som ikkje meine det sama som han e någen idiota.

at han alltid vil bestemma alt,(sjøl om det ikkje nytte)

at han gomler når han spiser ;O)

at han for et par år siden la ann på 2 av venninnene mine, enda til vi hadde vært sammen i flere år. Så nå klare eg ikkje stola 100% på han, sjøl om han har skjerpa seg møje.

at han ikke kan gå en tur, uten å nesten jogga, for ellers er det jo bare kjedelig og unødvendig.

at vi ikke har noen felles interesser, for utenom barna da selvfølgelig. Men det er jo like mye min feil.

Møje klaging her ;D hehehe..

Skrevet

min sambo biter negler. noe så innmari å de!! :)

Skrevet

Samboeren min har masse nakenbilder på pc'en. Men det som irriterer meg mest er hvor viktig facebook og msn er for han. Han er pålogga på msn hele kvelden, og legger til nye jenter på facebook hele tia. I tillegg har han nettopp lagt ut masse gamle festbilder. Han mener også at jeg burde stole på han, men jeg har tatt han på fersken et par ganger der han hadde skrevet til ei gammel bekjent: "du e like pen som æ husker deg", og en gang skrev ei kollega av han: "hei pus" til han. Er det bare jeg som overreagerer eller har jeg rett til å være litt sjalu?

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har MYYYYYYYEEEEEEEE som irriterer meg over samboeren min!!

-han behandler meg som dritt.

-han bryr seg ikke med å hjelpe til hjemme, eller med ungen vår

-han bare klager over meg

-han kaller meg syk i hodet, drittkjerring, fitte

-han viser ikke omsorg el kjærlighet

-han er hemmelighetsfull og forteller meg mye løgner

-han er konstant sur mot meg

-blir aldri fornøyd

nei jeg kunne forsatt i mange dager!!!!

Skrevet

til deg over: skjønner ikke horfor du er sammen med han da!!!

det som irriterer meg med min sambo:

- han er skikkelig morra-gretten

- han har støv på hjernen

Skrevet

Det som irriterer meg med kjærsten min er at han alltid skal høre på foreldra sine om hva vi skal gjøre..Dem har alltid rett.Vi er voksne nok til å ta egene avgjørelser!

Skrevet

Ble litt glad over å lese at jeg ikke er den eneste som har mye å irritere seg over.

-Han kan være ganske sjalu

-Hans mening er den eneste riktige(ikke når det gjelder meg men andre for jeg greier fint å snakke for meg selv)

-Han blir litt underkuet av eksen og "tør" ikke å si ifra

-Han drar ut hver helg, og spør sjeldent om jeg vil være med.

-Han rydder ikke hjemme

Men til gjengjeld

-Jeg kan være litt sjalu

-Jeg kan diskutere lenge om alt mellom himmel og jord og snakker hull i hodet på han

-Jeg fikser ikke ting hjemme(sette opp bilder, installere kabel, bære møbler)

• 2 uker senere...
Skrevet

Morsom link, vi må jo få "syteklage litt":

- Han er alltid sprudlende om morgenen (jeg er ikke)

- Når han lager mat ser det for j...ut etterpå, mens jeg rydder underveis

- Han skal alltid rydde og vaske mens barna og jeg er "rundt ham" (for å vise hvor effektiv han er), men hvis jeg f.eks legger dem så er han rask med å slenge seg ned i sofaen.

- Han er skeptisk til spontane forslag

- Han tømmer aldri ut gammel melk, åpner heller en ny en og skal tømme ut den gamle "senere":)

Skrevet

Min samboer er ikke flink til å kysse. Han skal bestandig kysse så lenge, sånn typisk film kyssing. Åhhhhh, det er så KJEDLIG. Han blir liksom aldri ferdig.

Så er han ekstremt glad i og jobbe. Sier aldri nei til sjefen sin så han jobber til alle døgnets tider. Så¨sjefen ser han mer enn vi som er familien hannes.

Han tar det som en selvfølge at jeg vil legge meg samtidig som han. Så han skrur bare av tven og sier kommer du?

Han bruker evigheter på do. Plutselig er han borte så jeg må lete etter han og da finner jeg ham som regel på do. At han bare ikke kan si nå går jeg på do og blir borte i 5 år.

Han vasker bilen sin SKIKKELIG nøye.

Han er grusomt kjedlig og snakke med i tlf.

Det er sikkert masse mer, men kommer ikke på det akkurat nå.

Skrevet

at han bryter inn med dårlige vitser midt i en seriøs samtale jeg har med venninnene mine.... (greit nokk, han er ikke norsk, så er ikke sikkert han forstår ALT vi snakker om, men gå enn annen plass å vær når jeg har venmninner på besøk!)

Ellers er han den beste mann jeg kunne fått! og den beste far barna kunne fått!

Skrevet

Han er ganske så treg av seg når jeg trenger hjelp med noe!!!! Også ern utrolig dårlig på å overraske meg, men det er igrunn bare sjarmerende ;)

Gøy å klage litt ;) Knise.. I hvertfall når det ikke er så mye å sette fingern på :) Jo-han kan være EKSTREMT diplomatisk :D Av og til vil jeg vite at jeg har rett i at han/hun er SÅÅÅ slem ;) hehehe...

Skrevet

Hahahaha, jeg tror det er en mannegreie det der med å bruke lang tid på do. Samboeren min kan også sitte på do i ti breie og ti lange, innimellom bruker jeg å banke på og spørre om han har glemt å slå ut med armene. Han tilbringer så mye tid på do at vi bruker å kalle toalettet for "rommet hans".

I tillegg til å være en donisse er han totalt blottet for evne til å planlegge noe som helst, og han behandler meg som om jeg skulle være spedalsk fordi jeg liker å planlegge litt. Planleggingsnazien er et av mine mange fine alias. Nå når vi har fått barn trodde jeg at han kanskje ville innse fordelene med å planlegge dagene og ukene litt, men akk nei..

Han er også en skikkelig surpomp, det er som å bo sammen med en dame med PMS og humørsvingninger 24/7 hele året. Jeg får liksom aldri lov til å ha en dårlig dag, dem har han monopol på :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...