Gå til innhold

Flere her som blir sprø av mas fra folk?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har begynnt å få rier å var så uheldig å sa det til noen få personer,det spredte seg som ild i tørrt gress. Å nå ringer telefonen hele tiden å jeg får haugevis av meldinger. Er så utolig lei at jeg bare vil slå av telefonen. Det verste av alt er at jeg har sagt jeg skal si ifra når bebyen er født, men det respekterer de overhode ikke. Synes det er merkelig at folk forventer at jeg skal informere dem kontinuerlig når jeg faktisk har rier å veldig vondt!

 

Måtte bare få det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skru av telefonen:) Det er kjempedeilig å ikke være tilgjengelig når man selv velger det. Ellers vil de sikkert bare vise at de bryr seg, og at de er interessert i hvordan du har det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg blir litt frekk her, men jeg syns ikke det er annet å forvente når du sier det til folk jeg... vi har her blitt enige om at det er kun nærmeste familie som skal vasles før fødsel. Folk viser bare at de bryr seg og er spendte på hvordan det går, derfor sender de mld og ringer. Men er det et problem for deg får du skru av mobilen. Når du sier du ligger med rier regner jo folk med at ting skjer innen rimelighetens grenser av tid... ikke at de skal høre fra deg 14 dager etter at riene har startet. Så til neste gang : Ikke vasle folk når det fremdeles kan være LANG tid igjen :)

 

Ellers lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis masse hormoner (21:51 8.06.2008) Håper for din del at du slipper å oppleve dette, for det er som HI her sier, meget slitsomt!! Det vet jeg alt om! Å til HI: Kjære deg, jeg vet hvordan du har det, trekk pusten dypt å prøv å hold ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk ikke det er slitsomt i det hele tatt!! Mest koselig....:-) De spør jo kun fordi de er interessert i å ta del i den store begivenheten det er å få barn. Folk spør jo ikke for at de ønsker å mase! Å når de spør, svarer jeg med et smil at jeg skal gi beskjed straks det skjer noe. Om de spør igjen, blir ikke sur av den grunn. Synes faktisk det er koselig at så mange er opptatt av min graviditet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med mammamia :) Men æ og min samboer e veldig åpen av oss og synes bare det e koselig at folk bryr seg. Vi er vel forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La være å svare! De får tidsnok vite det og må finne seg i å vente. Ingen kan da bli fornærmet av at du ikke svarer. Vi har aldri sagt noe til andre enn barnevakten når jeg har vært i fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart, at slike ting sprer seg slik du opplevde det, folk flest er ute etter å fortelle nyheter til andre, noen er særlig opptatt og maser uten å tenke seg om.....det må en regne med.

Dumt å irriterere seg over det i etterkant, bortkastet energi. Det var jo du selv som inviterte til å høre på det du hadde å fortelle, uten at du antakelig henviste at de ikke må si det videre.

 

Håper du har kommet over det nå og har fått en fin baby å bry deg om. Livet er jo så mye mer da enn disse SMÅTING!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff ja. Jeg hadde endel smerter i går. Og idag sendte mamma melding om hvrodan det var med meg. Hormonell som jeg er gikk det en faen i meg og jeg nektet å svare. 10 min etterpå fikk sambo melding om hvordan det var med meg for hun hadde ikke fått svar fra meg. Jeg må le!!! Skal jeg liksom sitte på mobilen å vente på at det kommer meldinger?

 

Ellers så har jeg slutta å svare på meldinger, for det meste ihvertfall. De som ikke tåler det får bare bli fornermet!

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...