Mamsen87 :) Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 De holder da virkelig ikke på bæsjen.. Fløyt bæsj i hele bassenget i dag.. Må finne på noe annet.
☆Monkey Business☆ Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Huggies eller noe sånt? Har hvertfall på Spar her.....og på apoteket.
mamman til to gutter Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 badebukser! Finns noen med strikk i livet og rundt beina, vi har brukt en sånn på mini, har aldri fått prøvd den ut ordenlig, men kan ikke skjønne noe annet enn at det måtte gått bra...
Mamsen87 :) Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2008 Har noen badebukser, men aldri sett noen med strikk rundt beina. Det hadde jo vært veldig bra!
En Prins + Prinsesse Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 jeg har også en sånn med strikk i livet og beina... den er veldig god, men vokser fort ut av den da...
Kate77 Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Jeg kjøpte en sånn med strikk rundt beina og i livet på Lindex. Vær obs, de jeg kjøpte var veldig store i størrelsen!
♥2 små gull♥ Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Får de i barnebutikker, f.eks. Barnas Hus eller Babyshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå