Gå til innhold

ketolyse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd ketolyse kuren?

Jeg går ikke på den, men har kjøpt en bakemix jeg tenkte var lur å ha siden jeg skal prøve meg på en lav karbo diett en stund. Lagde pizza med den i dag, og den smaker papp/sagflis. Eller ikke akkurat smaken, mer konsistensen.

Endte med at jeg bare spiser pizzafyll, men det er jo godt det da i allefall.

Det er 2 ting jeg kan ha gjort feil, jeg hadde mer bakemix i iforhold til oppskrifta fordi jeg syntes den var så tynnflytende. Og den stekte kanskje litt forlenge i forhold til oppskrifta.

Tro om det kunne ha noe å si?

I tillegg var den gått ut av dato for litt siden, siden jeg kjøpte den for leeenge siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har prøvd? Tro om det er noe vits at jeg prøver igjen å lage noe med bakemixen? Hm... lurer.

Skrevet

He he, synes du skal kjøpe en ny bakemix som ikke har gått ut på dato og gi den en ny sjanse ;-) Har ikke prøvd den selv altså, men det var så mange feile faktorer inni bildet her, så ville nok prøvd en gang til ;-)

Skrevet

deigen blir mer tyntflytende enn en vanlig deig, så synes du skal følge oppskriften litt bedre, og gi det et nytt forsøk:)

Skrevet

Da tror jeg at jeg prøver det;)

Kanskje jeg lager vafler en dag. Var oppskrift på det også. Var bare 2% karbohydrater pr 100 gr i den. Pizzadeigen var det 8%. Nå spiste jo jeg bare fyllet uansett da, så fikk jo ikke i meg noe korbohydrater da.

Takk til dere begge.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...