Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Er det noen som har prøvd ketolyse kuren? Jeg går ikke på den, men har kjøpt en bakemix jeg tenkte var lur å ha siden jeg skal prøve meg på en lav karbo diett en stund. Lagde pizza med den i dag, og den smaker papp/sagflis. Eller ikke akkurat smaken, mer konsistensen. Endte med at jeg bare spiser pizzafyll, men det er jo godt det da i allefall. Det er 2 ting jeg kan ha gjort feil, jeg hadde mer bakemix i iforhold til oppskrifta fordi jeg syntes den var så tynnflytende. Og den stekte kanskje litt forlenge i forhold til oppskrifta. Tro om det kunne ha noe å si? I tillegg var den gått ut av dato for litt siden, siden jeg kjøpte den for leeenge siden.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #2 Skrevet 8. juni 2008 Ingen som har prøvd? Tro om det er noe vits at jeg prøver igjen å lage noe med bakemixen? Hm... lurer.
petite fleur Skrevet 8. juni 2008 #3 Skrevet 8. juni 2008 He he, synes du skal kjøpe en ny bakemix som ikke har gått ut på dato og gi den en ny sjanse ;-) Har ikke prøvd den selv altså, men det var så mange feile faktorer inni bildet her, så ville nok prøvd en gang til ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #4 Skrevet 8. juni 2008 deigen blir mer tyntflytende enn en vanlig deig, så synes du skal følge oppskriften litt bedre, og gi det et nytt forsøk:)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2008 #5 Skrevet 8. juni 2008 Da tror jeg at jeg prøver det;) Kanskje jeg lager vafler en dag. Var oppskrift på det også. Var bare 2% karbohydrater pr 100 gr i den. Pizzadeigen var det 8%. Nå spiste jo jeg bare fyllet uansett da, så fikk jo ikke i meg noe korbohydrater da. Takk til dere begge. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå