Gå til innhold

Når et bryst lekker...? hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ur det ene brystet kommer det gul vetske, skikkelig gul! Er det unormalt eller er det sånn til å begynne med? Jeg er i uke 28.... litt tidlig? anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

æ har åsså d sånn, men har blank væske åsså som kommer ut.. sporte jordmor å ho sa d va helt normalt..:) e vist nån som har fått d før dem e 20uke på vei...

Skrevet

Men jeg har gul... hadde skjønt det hvis den var blank men ikke nå når den er gul..... får vel ringe jordmor på mandag.... ingen som kjenner seg igjen???

Skrevet

Det er helt normalt at den er gul:p hehe.. Og det er ikke noe tidlig egentlig,heller ikke sent:)

Bare ikke presse på det,for da stimulerer du melkeproduksjonen.I følge jordmor:)

Skrevet

åh tusen takk!!!:o) Er den bare gul til å begynne med og så blir den hvit? Er ikke helt oppdatert tror jeg:O)

Skrevet

jeg har også veske som kommer ut som er gul, jm sa det var rå melk, så ikke nokka spes da :)

Skrevet

det er som jurgita sier,råmelk:)

Blir hvit iallfall til bebisen kommer og melkeproduksjonen er i gang:)

Skrevet

ja har åsså gul, å blankt...:) e den ikke ganske så gul hele tia, e jo ei veldi feit melk? den kan til å me ha litt mer oransj farge i sæ... å d va å normalt sa jordmora:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...