Maddicken Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Ur det ene brystet kommer det gul vetske, skikkelig gul! Er det unormalt eller er det sånn til å begynne med? Jeg er i uke 28.... litt tidlig? anyone?
pusi og lille pusi:) Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 æ har åsså d sånn, men har blank væske åsså som kommer ut.. sporte jordmor å ho sa d va helt normalt.. e vist nån som har fått d før dem e 20uke på vei...
Maddicken Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 Men jeg har gul... hadde skjønt det hvis den var blank men ikke nå når den er gul..... får vel ringe jordmor på mandag.... ingen som kjenner seg igjen???
SuperMoM <3 Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Det er helt normalt at den er gul:p hehe.. Og det er ikke noe tidlig egentlig,heller ikke sent:) Bare ikke presse på det,for da stimulerer du melkeproduksjonen.I følge jordmor:)
Maddicken Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2008 åh tusen takk!!!) Er den bare gul til å begynne med og så blir den hvit? Er ikke helt oppdatert tror jeg:O)
jurgita&runa&trym Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 jeg har også veske som kommer ut som er gul, jm sa det var rå melk, så ikke nokka spes da
SuperMoM <3 Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 det er som jurgita sier,råmelk:) Blir hvit iallfall til bebisen kommer og melkeproduksjonen er i gang:)
pusi og lille pusi:) Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 ja har åsså gul, å blankt... e den ikke ganske så gul hele tia, e jo ei veldi feit melk? den kan til å me ha litt mer oransj farge i sæ... å d va å normalt sa jordmora:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå