Gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Ble bare litt insperert av "stygge føtter" innlegget ditt. Så i dag har jeg tilbragt hele 1,5 time på badet. Kjøpte med en fotfil og alt gikk jo strålende helt til telefonen ringte og jeg sølte en halv neglelakkflaske i den brune skinnsofaen:( Jeg holder deg faktisk personlig ansvarlig og du må nå ringe min kjære mann å forklare hvorfor yndlingsplassen hannes skinner i blekrosa!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Huff da, det hørtes ikke no særlig ut. Jeg vil forøvrig slenge meg på og si at det innlegget har gjort meg skikkelig "self consious" (faen, klarer ikke finne det norske ordet. Blir tom i hodet av varmen) m.t.p. føttene mine de siste dagene. Sammen med det lange innlegget på skravle der jeg fant ut at flertallet av bimdamene synes det er ekkelt at noen går barbeint hjemme hos dem og at alle bør ha sokker i veska.
Dronningen! Skrevet 9. juni 2008 #4 Skrevet 9. juni 2008 hahahaha... (beklager) Det går bedre etter hvert når man blir vant til å trekke med seg alt man trenger under fotseansen:o) Slik som: drikke, sjokolade, neglfiler, klipper, salver, håndklær, mob.tlf, hustlf., fjernkontroll Osv... Jeg er stolte av dere jenter - stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå