Gå til innhold

Mitt lille mirakel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange år med prøving og skuffelser og diagnose som sa: Er nok best du venner deg til et liv uten barn, fordi dette fungerer ikke,-

har jeg endelig, helt plutselig, et lite mirakel i magen.

Har kun en uke igjen før jeg går over til 2. trimester, hvor jeg håper kroppen min kanskje vil gå litt tilbake til sitt gamle jeg, for dette er litt slitsomt.

Nå vet jeg at mange sliter i svangerskapet, så jeg skal absolutt ikke klage.

Men... allerede nå har jeg vanvittig vondt i brystene, spesielt i vortene og området rundt. Ser ikke frem til å gå slik i 6 mnd til men det er ikke sikkert jeg har noe valg..?

Noen som har erfaringer de vil dele,- jeg er helt ny i dette og kan stort sette ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!

Kan tenke meg det var en gledelig overraskelse!

Har egtentlig ikke så mange tips, hadde et drømmesvangerskap sist, var ikke dårlig en dag, mens jeg nå føler meg overkjørt av en trailer..

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten din, når har du termin?? rundt mnd skifte des/jan? Jeg har termin 07 jan med nr 3, men blir satt igang 3 uker før termin pga antistoffer i blodet. Masse lykke til med svangerskapet ditt :o)

Skrevet

gratulerer så masse. jeg har desverre ingen råd å komme med. synes det bare var så artig å lese om deg....

lykke til. håper resten av svangerskapet blir bedre.

Skrevet

Hei hei!

Jeg har faktisk termin 31.12.2008... Ikke dårlig :)

Lykke til du også :)

Skrevet

hey :) har termin 1 januar :)

er kvalm og trøtt blablabla døgnet rundt heila tia.. men det er verdt det.. ville aldri valgt bort å være gravid..

gratulerer så masse masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...