Gå til innhold

21/6-08 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

E det nån fleire som ska gifte sæ da??

No e det bare 14 daga igjen,å det går fort.. Begynne å kjenne at nærvan begynne å melde sin ankomst.

Tror og håpe at alt e under kontroll....

Kosn går det me dåkker,alt under kontroll åssen e det me nærvan??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg gifter meg da ;)

Tror jeg har alt på stell ;)

Og en hau med nærver :S:S

Skrevet

Gifter meg dagen før dere, den 20. juni. Vi drar til Madrid i all hemmelighet og gifter oss der. Har klart å holde det fra familien og alle venner, unntatt forloverene som skal være med ;-) Gleder meg bare jeg! Er alikevel sikker på at nervene kommer på dagen. Blir jo litt spesielt å vandre gjennom gatene der i brudekjole også. Blir litt brydd av at folk stirrer, men en brudekjole skal jeg ha uansett!

Vi har jo ikke så mye å ordne heller, så det som gjenstår nå er å skrive under på alle kortene vi skal sende for å annonsere den store nyheten.

I korte trekk så er det eneste som er arrangert selvfølgelig selve vielsen og alle papirene der, en av forloverene fikser pikniken vi skal ha i en av parkene der nede etter vielsen, ja, og så kjole og dress til oss da, og ringer ;-)

Etter pikniken så vet jeg ikke helt hva vi gjør. Spiser mere mat, regner jeg med *hehe*

Står alle stjerner oss bi, så har jeg blitt gravid også, så da blir det jo ennå mer å glede seg over. IKM nå på torsdag... (eneste ulempen her må være at det blir et noe labert inntakt av champagne ;-)

... er stjernene i skikkelig godlune så får jeg jobben jeg søkte på som antakelig sikrer meg god inntekt livet ut... Det hadde vært noe det!

Spennede tider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...