Gå til innhold

Noen som gir Miniform av og til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har ikke kolikk, men har en del luftproblemer i magen som gjør at hun styrer og balerer en del. Jeg lurer på om det går an å gi miniform bare av og til, f.eks når vi vet at vi skal ha barnevakt. Eller må det brukes fast for å ha noen virkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke brukes fast=) jeg brukte det bare på lørdagen på eldstemann hehe... var som at han hadde lørdagskolikk =P hehe... de funka på han hver gang=)

Skrevet

Noen flere med erfaringer?

Skrevet

jeg kjøpte minifom, ga det de dagene det var værst før hvert måltid... funka det... hu prompet som bare den da hun fikk det=)

Skrevet

Vi brukte minifom til gutten vår fra han var 6 uker gammel og frem til han var 11 (han er nå 13 uker). Han var veldig plaget med luft og gråt mye. Minifomen hjalp litt. Merket forskjell på når han hadde fått det og når han ikke hadde fått.Men vi gav før hvert måltid siden han var så veldig plaget. Men det er ikke noe du trenger å gjøre for å få virkning. Men hvor gammel er jenta di?

Skrevet

Hun er tolv uker nå. Jeg synes hun er oftere plaget med vondt i magen nå enn hun var tidligere egentlig. Håper det snart går over nå.

Skrevet

kansje hun begynner og utvikle kolikk??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...