Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Jenta mi har ikke kolikk, men har en del luftproblemer i magen som gjør at hun styrer og balerer en del. Jeg lurer på om det går an å gi miniform bare av og til, f.eks når vi vet at vi skal ha barnevakt. Eller må det brukes fast for å ha noen virkning?
de tre bukkenebruse Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 trenger ikke brukes fast=) jeg brukte det bare på lørdagen på eldstemann hehe... var som at han hadde lørdagskolikk =P hehe... de funka på han hver gang=)
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2008 Noen flere med erfaringer?
Ronja&Odin Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 jeg kjøpte minifom, ga det de dagene det var værst før hvert måltid... funka det... hu prompet som bare den da hun fikk det=)
Kystrøya Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Vi brukte minifom til gutten vår fra han var 6 uker gammel og frem til han var 11 (han er nå 13 uker). Han var veldig plaget med luft og gråt mye. Minifomen hjalp litt. Merket forskjell på når han hadde fått det og når han ikke hadde fått.Men vi gav før hvert måltid siden han var så veldig plaget. Men det er ikke noe du trenger å gjøre for å få virkning. Men hvor gammel er jenta di?
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 Hun er tolv uker nå. Jeg synes hun er oftere plaget med vondt i magen nå enn hun var tidligere egentlig. Håper det snart går over nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå