tigergutt<3 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 men tror kanskje den er litt liten.... Men vi fikk komme inn igjen å utvide den om nødvendig. Har ikke bryllups dag før den 21, men siden tulla på 4 var med så kan jeg sikkert bare gi den til ham når han kommer hjem på søndag. Så kan jeg heller få den ferdig gravert til den 21. Håper han blir glad, og ikke sur for at jeg har brukt pengene til dette....
yasmina Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 tror han kommer til aa bli kjempe glad for ringen Det hadde jeg blitt hvis mannen hadde hatt en sum penger som han egentlig skulle kose seg med og saa valgt aa kjoepe ny ring til meg. Syns det var en skikkelig fin ting aa gjoere
tigergutt<3 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 da har jeg prata med ham, hi hi. Jeg hadde så lyst å fortelle hva jeg har brukt pengene på.... Jeg skal hente ham på flyet i morgen kveld, så tenkt jeg kunne overrekke den lille gaven da. Det må da være lov å være litt tidlig ute med en bryllupsgave......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå