Gå til innhold

kommer jeg noen gang til å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei i klassen min har nettopp funnet ut at hun er gravid, og jeg prøver å være glad på hennes vegne...jeg er jo det, men det er så vanskelig...hun er 2år yngre enn meg, har ikke jobb, og kjæresten hennes vil gå fra henne hvis hun beholder det og det skal hun tror jeg...

jeg og min kjæreste har vært sammen i 5år, og vil veldig gjerne ha en liten tass...og vi prøver, men jeg har ikke fått igjen mensen etter at jeg tok ut staven i februar...så må vel vente på at TR kommer tilbake før det skjer noe...

det er vel slik at de som virkelig vil ha, de har det vanskelig, mens de som aldri skulle fått barn, eller som egentlig vill vente noen år, de får det!

kommer jeg noen gang til å bli gravid tro??

jeg vet at det er flere her inne som har prøvd mye lengre enn meg, men jeg må bare få ut litt frustrasjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du blir gravid ja.. eg hadde samme tankene da me prøvde på dattera vår.. fra eg slutta på pillene til eg ble gravid tok det ca 1 år.. det var sinnsykt frustrerende, men alt var verdt det da eg ble gravid.. følte alle rundt meg ble gravid før meg så syns alt var så urettferdig, men ho kom no til slutt og no er ho snart 2 år og me er nett begynt å prøve igjen:)

ungen kommer nok, bare ver tålmodig:)

lykke til:)

Skrevet

Hei!

Jeg tenker akkurat det samme....

Venninna mi har akkurat fått sitt andre barn. Og i 4 måneder før hun fikk ungen greide jeg ikke å se eller snakke med henne. Var var misunnelig. Stakkars. Ho forsto ingen ting, trudde jeg var sur på henne eller noe.

Jeg har heller ikke prøvd så lenge. "Bare" et halvt år. Men det føles VELDIG lenge ut for meg. Og jeg begynner å tro at det ikke kommer til å hende meg på lenge, lenge enda. Begyner å miste håpet jeg hadde i begynelsen. Men nå har jeg fått typen til å ringe lege for å teste spermen sin. Han skal gjøre det på mandag, og det er jeg veldig takknemlig for. For da føler jeg at det på en måte går fremover på en måte.

Det er nok mange av oss her inne. :)

Skrevet

Hei!

Så klart du kommer til å bli gravid noen gang. Det tar bare lenger tid for noen:o)) spesielt for de som virkelig prøver. Det veit jeg ALT om. Vi er nå i var 26pp og enda ikke skjedd noe. Har også hatt den tanke gangen at kommer jeg noen gang til å bli gravid. Jeg har enda ikke vært på utredning, for er livredd for å få beskjeden om at jeg ikke kan bli gravid. Nå er jeg 1mnd over IKM, men enda ikke turt å teste. For har gått såpass lenge over før. Men skal teste til lørdag om TR ikke har dukket opp.. Kommer TR så skal vi til legen for å sjekke oss.

Ta tiden til hjelp, ikke stress:o) Nytt kjærste tiden mens dere kan. Har du ikke vært på utredning ville jeg gjort det. Ikke vent så lenge som jeg har gjort!

Masse lykke til! Send gjerne en PM om du vil prate:o)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...