Gå til innhold

Her er det liv rai rai:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå har vi tvillinger på 1 år, to 2-åringer, en fjortis og ei på 20:-)

De aller minste har akkurat plasket i bassenget og sover nå søtt i den digre vognen sin, mens de to supervenninnene spiser is og krangler om alt den andre tar i;-D

Fjortis rydder rom og eldste chiller sammen med sambo på terrassen. Før neste runde med mating og bleieskift:-)

Hurramegrundt:-)

Må innrømme at jeg er svært glad for at jeg har mine med det mellomrommet jeg har. Hadde nok blitt litt smågal om jeg skulle hatt så mange bittesmå over lang tid!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puh :) Det holder med en småttis av gangen for meg også, ja...

Høres ut som dere har hatt en finfin dag i sola med besøk fra andre siden av veggen. Vi har også kost oss i varmen i dag! Lillefrøkna sovna som en stein i kveld etter bad i både sjø og kar, glassmanetjakt, båttur, isspising og jeg vet ikke hva :)

Det er nesten litt deilig å være gressenke akkurat nå, for jeg er litt gåen selv. Godt å bare tasse inn og ut på verandaen uten å si et pip til noen som helst. Ingen skravlelyst overhodet og fullstendig blottet for lyst til sosialisering. He he, høres nesten ut som jeg kan være litt småsyk...

We sneiks!

Skrevet

Nå kom mamman hjem, så nå sitter jeg helt alene i ro og fred og nyter sommernatten på terrassen. Trådløst er genialt!

Barna har sovet som engler i hele kveld og vi har løpt opp og ned trapper i naboleiligheten som om vi fikk betalt store summer pr trinn:-) Babycall er et must, men så fort det suser så løper jo vi:-)

I tillegg fikk vi plutselig masse besøk her vi satt og ruget. Av venner fra ulike steder som dukket opp i kladder, og koselig var det. Sommeren gjør folk mer mobile og våkne og man trenger ikke avtaler som er laget på forhånd, det synes jeg er fint!

Så fikk vi til og med besøk av en bitteliten baby og en bitteliten valp og gjett om jeg koste med begge to da;-D

Akkurat som om jeg ikke hadde fått nok barn på en gang..........hahahaha...........Men i morgen, da skal jeg bare kose med lille rosa kjenner jeg:-) Det holder i grunn det.......og de store får selvfølgelig kos de også, men de trenger ikke gjetes hele tiden og det er igrunn veldig deilig kjenner jeg akkurat nå;-)

Høres ut som om dere har kost dere idag også - deilig med sånne dager!!! Og jeg har sagt det før, det er viktig å kjenne litt på følelsen av adskillelse tror jeg, for å klare å kjenne takknemligheten når man møtes igjen:-) Og få litt tid til bare sine egne ting:-)

Du sover sikkert som en stein du nå - sweet dreams:-)

Skrevet

Koselig når folk kommer innom på det viset, synes jeg!! Det stemmer jo at det blir mer av det om sommeren. Slenge seg på sykkelen og stikke innom, lizzom :)

Gleder meg til Karopappa kommer hjem i morra (enig med deg!) og det gjør lillemor også. Hun har spurt flere ganger i dag om vi kan ringe ham og HELDIGVIS ringte han hjem like før hun segnet om i kveld. Det var ei lykkelig lita jente som skravlet en støvel full i telefonen om "glassemanheter" og stranda :)

Jeg sover nok ikke riktig ennå, nei :) Har sittet på verandaen og lest alle avisene fra perm til perm i skinnet fra masse store stearinlys og nytt stillheten. Også har jeg vært litt på Facebook. Har lagt ut bilder av snuppelure i den nye bunaden sin, go take a look :)

Natta til dykk!!

Skrevet

Guriland... blir sliten bare av tanken på så mange småttiser på en gang jeg!!!!!

Skrevet

Åh, blir sliten bare av å lese om det jeg! Men det med fjortisen som rydder - det hørtes bra ut!

Men når sant skal sies - hvis jeg teller over revungene og regner på hvor gamle de er, kjenner jeg at jeg legger ti år på alderen min bare av det............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...