Gå til innhold

hadde dere reagert?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Overhodet ikke.. Her i gården har det blitt lite sex på far i det siste pga stor mage og vondt bekken - så da må jo han få lov til å kose seg litt på sin måte.. Har ikke noe problem med det i det hele tatt, kan jo ikke forvente at hans sexlyst skal dale til bunn nivå bare fordi min har gjort det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er slik at du har lyst og føler deg "oversett" fordi han onanerer istedet for å kose seg med deg så ville jeg tatt det opp med ham.. Men noen ganger er det jo slik at man bare vil ha en kjapp utløsning og ikke "orker" hele greia med forspill og sex.... Dersom det er noe som gjentar seg og du opplever det som et problem - snakk med ham om det!! Det meste kan løses med god kommunikasjon!! Kanskje synes han det er vanskelig å ha sex med deg nå fordi du er høygravid?? Mange menn får en sperre for dette etterhvert som magen blir veldig stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nok bare jeg som er litt rar fikk bare en litt sår følelse når jeg så det , jeg trakk meg fort vekk så han så meg ikke, men tenkte at hva om han fantaserer om andre . ( føler meg jo ikke så fin om dagen hehe)

Men tusen takk for svar , fint å få det ut det man lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke reagert på at han onanerte, men skjønner om du føler deg oversett dersom det er sånn at du faktisk blir avvist av han. Noen menn blir engstelige for å "skade" babyen når de har sex, eller de synes det er vanskelig å forholde seg til en gravid kropp. Snakk med han er mitt råd, fortell hvordan du føler det. Kanskje du kan gjøre det for han litt, og så kan han "hjelpe" deg, uten penetrering om han synes det er vanskelig? Det er mye god sex man kan ha, også som høygravid. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,jeg hadde blitt såret og lei,og lurt på om han fantaserte om andre! Til tross for at jeg bruker å kose med meg selv,rett som det er;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår deg kjempe godt jeg hadde blitt dritt sur og lei meg jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...