Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at jeg svetter nesten hele døgnet gjennom, nettopp tatt en dusj, men jeg er vel svett før jeg har kommer ut fra dusjen...

On natten har jeg på en bordvifte jeg ligger på et dynetrekk som er gjennomvått når jeg våkner,,

 

Men, men ,,, jeg vil jo ha pent vær en regnvær..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt gjør jeg det..

Holder på å renne vekk hele tiden.ikke noe behagelig,men skal vel ikke klage nå når vi faktisk har fine været her:)

Skrevet

 

Det er veldig varmt syns jeg, her er det over 30 grader i skyggen. Føler meg som en stor elefant med hovne/vonde bein. Sitter stort sett inne med beina høyt og nå det siste døgnet har jeg fått sånn kløe i tillegg at jeg holder på å bli gal, men neida vi skal jo ikke klage nå når vi endelig har fått sommer :-) håper bare jeg får litt av den når bebisen er kommet også :-)

GOD SOMMER og lykke til med fødselen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...