Gjest Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 svoger sa de skulle på fisketur i går så sambo pakket fiskesakene og reiste i går kveld... klokken fem i natt ringte telefonen - det var sambo som spurte om jeg kunne låse opp døra .. da hadde dem vært på byen i stedet for fisketur og sove i telt .... Jeg ble kjempesur og grinete, for nå var han på byen forrige helg også ... når jeg blir sur kommer han med masse rare motargumenter som at "du har gjort dine feil her i livet du også, så bare pass deg" .. sikkelig barnslig .... åååååååååååååå er så lei meg nå ... har lyst til og reise bort..men kjenner nesten ingen rundt meg her .....
jojipoppa Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Dårlig gjort syns jeg... Skulle de ut på byen, men lurte deg til å tro de skulle på fisketur, eller ombestemte de seg og dro ut istedet? Isåfall kunne han jo ringt eller sendt en melding og sagt fra da..syns nå jeg.. Jeg hadde i allefall satt pris på det hvis det var min samboer.
Gjest Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 de ombestemte seg .Ja helt enig at han kunne sagt i fra da hadde alt vært greit, men tydeligvis så skjønner han ikke det så i dag går han på tå og gjør alt for meg .Hærregud sier jeg bare ... MANNFOLK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...
jojipoppa Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Ja, huff..du får utnytte det litt nå da!! HE HE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå