Gå til innhold

Er jeg slem?Eller overreagerer han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og datteren min kom hjem etter en lang sykkeltur i stekenes varme, kjempesvette begge to.. De tok seg en is og avtalte at de skulle ut i sprederen og avkjøle seg litt etterpå.. Så tenkte jeg at jeg skulle ha det litt morsomt og fylte en stor bøtte med vann og løp mot han for å kaste vann på han...tenkte vi kunne ha det litt morsomt og at han kom til å ta igjen med samme mynt så vi kunne ha en liten vannkrig i varmen, bare gøy det...trodde jeg...han ble ganske sur..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes egentlig ikke at du var slem, kunne godt ha funnet på noe sånt selv, men mannen min er av typen som også godt kunne ha blitt ganske sint for noe sånn... Har skjedd mer enn en gang at jeg har gjort noe for å være morsom og han er blitt overaskende sur.....

Skrevet

Ja, sånn er min også...Jeg prøver å være morsom, og så får jeg en helt annen reaksjon en det jeg trodde på forhånd.. Traff han så vidt så han ble litt våt på shortsen,men det skulle ikke mer til...

Skrevet

tja,jeg skjønner han egentlig på en måte...er ikke noe moro å få kaldt vann plutselig kasta over seg da..uten å være klar over det,han skvatt kanskje,

Skrevet

Han var kanskje for sliten for en sånn "spøk"?

Tror jeg hadde reagert på samme måten ;o)

Skrevet

Hmm...ja..det var nok litt slemt...Men syns det var litt synd at han ikke kunne være med på leken da,,,hadde håpet på at han bare kom til å ta igjen og vi kunne ha det litt gøy, men den gang ei..han ble forbanna....

Skrevet

Du får be han ydmykt om unnskyldning, og si det rett ut; du trodde det skulle være litt morsomt.

Han roer seg vel ned etterhvert.

Skrevet

He he..har gjort det...Han har roet seg ned nå altså.

Skrevet

Jeg synes du var morsom, og han var kjip:-)

Skrevet

Skjønner at han kanskje skvatt litt og derfor ble litt sur, men han burde jo komme raskt over det igjen å da (syns jeg iallefall). Hadde jeg gjort det, hadde han nok blitt litt irritert i øyeblikket det skjedde, men etter det måtte jeg ha passa på, for plutselig hadde han tatt hevn, og da er vi i gang :)

Skrevet

Du var ikke slem da, men jeg ville nok ha reagert på samme måte som mannen din. :)

Skrevet

eg gjorde det på min mann også , det ente med vannkrig på verandaen vår. tihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...