Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Vi har vært sammen i to månder. Typen jobber på sjøen og er borte 6 uker av gangen. Han har vært hjemme i 6 uker nå reiser ut i morgen. Han har vært ute 4 av 5 helger og skal ut denne helgen også. Ville det ikke vært mer normalt om han ville finne på noe med meg den siste kvelden siden det er lenge til vi ses igjen? Eller er det normalt at han har lyst på en bytur med kamerater?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Hadde han holdt seg hjemme alle de andre helgene hadde det kanskje vært mer normalt at han ville ut med kamerater...men siden han har gått ut så masse så ville det falt helt naturlig at han skulle være med deg siste helgen. Egentlig burde han være med deg siste helgen uansett...og velge kameratene en annen helg før han reiste... Om du ikke vil at han skal fortsette slik så ville jeg sagt ifra snarest. Dere er ennå tidlig i forholdet og får han gjøre som han vil fra begynnelsen av skal jeg love deg at det mest sannsynlig ikke blir noe bedre med tiden i alle fall...Lykke til uansett
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 Etter mitt syn ikke normalt. Virker som om han ikke er klar for noe forhold spør du meg...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Nei eg må innrømme at eg ble litt såra når han heller ville ut. HI
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Hvis han har vært singel lenge og er vant med å bare tenke på seg selv, så er ikke dette unormalt. Det tar tid å venne seg til å ta hensyn til den andre partneren. Har ei venninne som har noe lignende med typen sin. Hun jobbet annen hver helg på natters tid og ofte de helgene hun hadde fri så dro typen ut på byen og han ville helst dra alene med kompisene. Hun ble frustrert og lei seg, men han var så vant med å bare ta hensyn til seg selv og ble sur på henne når hun nevnte det og sa at hun var alt for kontrolerende og at hun ikke ville at han skulle ha venner. Sik var det selvfølgelig ikke. Nå har de vær sammen i 6 mnd og alt er som det er i et "normalt" forhold. I begynnelsn av forholdet til bf så fikk ikke jeg sove over hos han på hverdagene. Jeg syntes det var så teit, men for han så var det elt unaturlig å gjøre det. Han hadde da vært singel i 5 år og aldri hatt noen til å sove over på hverdagene. Men bløir preget av å være singel for lnge, men også noe prget av hvordan tidligere forhold man har vært i. Ingen av disse tingene er i nærheten av dine ting, men husk at det som er normalt for en behøver ikke være normalt for en annen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Syns det høres rart ut at han ikke vil være mer sammen med deg når han er hjemme, spesielt siden dere nettopp har blitt sammen, og egentlig burde være stormende forelsket. Vær ærlig, og si at du syns dette er rart, og spør hvorfor han heller vil ut med vennene. Hvis du ikke sier noe, så blir du ihvertfall ikke klokere:) Hva sier han hvis du drar ut med venner hver helg når han er hjemme?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Prøvde og snakke med han om det i går. Da sa han at for han var det helt normalt at man ville tilbringe siste helg hjemme sammen med kompiser og ikke dama. Han har vært singel ganske lenge,men eg hadde håpet at han prøvde å tilpasse seg siden vi har snakket om slike ting en del ganger.
Miss Misantrop Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Normalen; Hvis vi her mener hva flertallet gjør eller ville ha gjort i samme situasjon mener jeg at han er unormal. Dvs at de fleste menn de første 6 månedene ville ha likt å være med sin kjære den siste helgen før han skal bort. Ønsket adferd; At noe ikke følger normalen betyr ikke at det ikke er ønsket adferd. Hvis du hadde syntes det var helt ok og han hadde syntes det var helt ok så ville det vært ok. Jeg personlig trenger masse bekreftelse på at noen elsker meg og hadde følt det som en nedprioritering. Det hadde gjort meg lei meg og det er noe jeg ikke ønsker å være i et forhold. Hva kan man gjøre med det; Jeg er ikke sikker på at man kan gjøre så mye for å forandre situasjonen foruten å generellt forklare at man trenger å bli sett, hørt og respektert. Å mase eller bringe opp enkeltepisoder tror jeg ikke har noe nytteverdi da helhetsbilde ikke kommer frem (han vil ikke se treet for bare skog). Hvis han ikke får deg til å føle deg vel håper jeg du har kraft og mot til å finne noen som får deg til å føle deg som en million kroner.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 Men la oss se det på en annen måte, har dere vært sammen hver dag formiddag/ettermiddag de ukene han har vært hjemme? eller er du i jobb? Om han har vært sammen med deg hele tiden bortsett fra helgene synes jeg ikke det er så rart, men han kunne jo innvitert deg med ut. Derimot om du har jobbet hver dag i uka og dere bare har hatt noen timer på ettermiddagen sammen synes jeg han burde prioritert annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå