Gå til innhold

dere andre med ballong tær og ballong fingrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

har siden i går fått fingrer og tær som ser ut som ballinger i varmen. bor med beina i is kaldt fotbad og til og med crocs mine er trange. har ikke hatt noe særlig hevelse tidligere.

det jeg lurer på verker det der dere er hovne hos dere andre. er direkte vondt og gå og hendene virker helt nummene. i tiegg er jeg faktisk blå på de tærne som er mest hovne. er dette normalt? føttene mine er fulle av blåmerker uten at jeg har slått meg og skikkelig hovne. merkelige greier. var hos jordmor på torsdag og da hadde jeg ikke noe særlig hevelse og blodtrykk og urin var helt perfekt så ingenting som tyder på noe svangerskapsforgifting for to dager siden hvertfall. men disse hevelsene kom jo virkelig brått på.

drar på ferie til danmark i kveld og skal være vekk en uke så håper det roer seg ned. er i uke 35. ikke godt å være på ferie med pølse bein hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok jeg hadde ringt føden og hørt. kan jo endre seg fort. Så bedre å være sikker. Er også hoven, men ikke blå.

Skrevet

Prøv Peppermint Cooling footspray fra Body Shop. KJøpte den i dag. GENIAL!!!!!!!!!! Særlig at det er spray. er så diger at det nytter ikke å bøye seg og smøre liksom.

Skrevet

Blå er jeg ikke, men det verker og gjør vondt å gå ja... Har ikke tenkt mer over det enn at det er fordi de stakkars beina (og hendene for den del) er helt sprengt av væske, det hadde liksom forundret meg ganske mye om det IKKE gjorde vondt når de ble så hovne.

Blodtrykket mitt var også helt fint ved siste måling, og ingen andre tegn på svangerskapsforgiftning, så jeg tar det helt med ro og avventer neste jordmortime om en ukes tid :)

Husk å drikke masse i varmen!

Men er du usikker bør du vel ringe føden, det koster i alle fall ingenting å spørre dem på telefon om det er normalt med blåmerker, og det er tross alt tryggest å være sikker.

Skrevet

Har også fått masse vann i beina de siste dagene. Når jeg trykker med fingeren blir det et tydelig fingeravtrykk i lang tid. Skikkelig ubehagelig. Jeg har gått med støttestrømper på dagen på jobb med god effekt. Ser at mye av vannet trekker seg tilbake da, men det kommer jo tilbake igjen. Kaldt fotbad med isbiter er digg og forsiktig massasje og stryking av vannet opp mot leggen. Skal virkelig prøve den fotsprayen fra Bodyshop til uken. Det er fortsatt 8 uker til termin og med en varm sommer blir det sikkert ikke bedre heller....

Skrevet

Mye vann i bein og fingre kom brått på meg og jeg er mye hoven og har vondt, klarer ikke å klemme fingrene sammen og er blå/lilla på beina. Dette har sikkert med nedsatt sirkulasjon å gjøre tenker jeg, men det er ikke behagelig :-( hadde fint blodtrykk på siste konroll jeg også, men skal ta dette opp på neste kontroll nå til uka. Har i tillegg til dette fått sånn fryktelig kløe også jeg da, må opp om natta for å smøre meg med Aleo vera gele så nå drømmer jeg om å få tilbake kroppen min ganske raskt før jeg tørner helt :-( Beklager dette ble mye syting, ha en fin dag alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...