Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 Tok i går og lurer på hvordan det er å ha den egentlig:)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Nei, men har alltid hatt lyst på en! Var det vondt?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2008 Stikket var vondest,selv om det ikke var sånn kjempevondt.Var bare et stikk.Det sved en liten stund,men nå etter en dag merker jeg ikke noe.Bare om jeg er uforsiktig:)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Har så lyst på sånn! Liker å ha piercinger bare jeg vet om hehe.(og mannen)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2008 Ja,var litt gøy å gå nedover gaten etterpå og vite at jeg hadde den,uten at noen visste om det:)
1mor3barn&1000ideer Skrevet 7. juni 2008 #6 Skrevet 7. juni 2008 Hvorfor i all verden har man en intimpiercing??
Mamsen87 :) Skrevet 7. juni 2008 #7 Skrevet 7. juni 2008 Wow! Det høres sååå vondt ut! Hørte om ei som hadde det.. Hadde stram bukse på seg, løp etter bussen og måtte stoppe opp på grunn av orgasme! Haha!
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 7. juni 2008 #8 Skrevet 7. juni 2008 Jeg har hatt min i 8 år nå faktisk, er blitt en del av meg :=) det var kun stikket som var vondt, men det gikk fort over. Trodde jeg kom til å gå hjulbeint i noen dager etter men det var ikke tilfelle. Men har aldri fått en orgasme av å løpe etter bussen i trang bukse da hehe
1mor3barn&1000ideer Skrevet 7. juni 2008 #9 Skrevet 7. juni 2008 men hvorfor har man en slik da? Er det pirrende, eller hva er det som gjoer at folk vil ha det??? (skjoenner ikke det jeg...)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 7. juni 2008 #10 Skrevet 7. juni 2008 Personlig syntes jeg det er fint ( har en barbel ikke en ring) , det er pirrende og det er privat. Man kan fort bli hekta på piercing, jeg ble ihvertfall :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå