Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 5. mnd og har allerede lagt på meg altfor mye...Skal prøve å spise mer fornuftig mot fødselen, men jeg er sååå glad i mat og godetrier..Men her må det stremmes inn for både min og barnets del. (har lagt på meg 8 kg og er fra før 80 kg....)Vel, jeg håper jo å gå ned etter fødselen. Med de andre barna har jeg automatisk gått ned når jeg ammer, triller tur med vogna osv. Men så hører vi jo om at det ikke er bra å gå ned i vekt når en ammer. Pga at giftstoffer fra kroppsfettet går over i melka eller noe i den dur. Men det er vel ikke farligere å slanke seg bevisst enn at kiloene renner av naturlig? Eller hva har dere hørt om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sunt å trimme, men ikke hard trimming. Etter fødselen skal ting gå litt rolig for seg, og kroppen trenger tid,fred og ro etterpå.

Man går ned i vekt, selv om man ikke trener annet enn å gå turer, etter fødselen. Og det er "hard" trening som gir disse stoffene i melka, ikke vanlig turgåing og lett trim.

Skrevet

Meldt deg på Grete Roede kurset mor og barn. Det er kurs for kvinner som ammer.Det funker og det er ikke fare for at disse giftstoffene skal komme over i melken. Du spiser 600 kalorier mer som ammende ( i tillegg til de kaloriene du skal ha ifølge vekten din)

Anbefales :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...