Rebekka82FØDEKLAR:) Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 3130 gram , og 49 cm lang. Den 30. mai, en dag over termin, kom han. Sitter igjen med en flott fødselsopplevelse. Slet litt etterpå med at jeg angret på at jeg valgte å ta epidural, siden han ble forløst med vakuum. Etter det jeg forstår så blir det oftere vakuum når man bruker epidural. Pressriene forsvant. Ble sydd masse. Så fødselen varr selvfølgelig litt vond, men alle plagene etterpå pga sying osv + masse etterrier, de var verre. Men det var verdt det. Sitter bare og gråter og ler om en annen når jeg ser på den lille babyen vår. Han er så nydelig. Dagen før fødselen var jeg på sykehuset for ul pga lite liv. Alt bra. Men en del forkalkninger i morkaka. Ba om at de måtte sette meg i gang. Men de ville vente. Men dagen etter kom han. Er så utrolig glad for det. Nå er jeg som nyforelsket:)
trebarnsmamma84 Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Gratulerer så masse med vetle prinsen.... sit her sjølv og kjenner lite liv...så skal til jordmor etterpå for å sjekke om alt er bra...kjenner berre noke fåe dult inni mellom...og denne har vert veldig aktiv....spent på om eg blir sendt på ul eller ikkje....12 dager til termin...
gaya og leander :-) Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 GRATULERER så mye med prinsen :-) kos dere masse fremover. Det er jo litt underlig at dem ikke kan sette igang når man er så nære terminen da, og med forkalkning i morkaka..... Men heldigvis startet det jo av seg selv ganske raskt så det gikk jo bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå