maja1983 Skrevet 7. juni 2008 #1 Skrevet 7. juni 2008 hvordan er det å ta med seg en baby på 5 1/2 uke på stranda nå? blir det for varmt for han tro? her er det nå 26-27 grader i skyggen.. sitter her klar, men lurer på om det blir alt for varmt for han... må jo selvsagt sette oss i skyggen/ under noen trær hvis det skal være aktuelt å dra..
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 7. juni 2008 #2 Skrevet 7. juni 2008 Vet ikke jeg altså, sikkert noen som tar med babyen på stranda men jeg synes det blir for varmt til de jeg ja. Iallefall når han er såpass liten. Så jeg ville ikke gjort det.
mai mammaen til to Skrevet 7. juni 2008 #3 Skrevet 7. juni 2008 jeg har vært to dager på rad no. går så bra så.. mini her er 4 uker.. hadde med vognen så lå han i den å sov i skyggen.når han våknet fikk han mat under parasollen og der lå han i softbaggen og sprelte i kun bleie og med masse solkrem.. så kos deg du.. husk en liten tynn lue om det blåser...
polarn & pyrene Skrevet 7. juni 2008 #4 Skrevet 7. juni 2008 Jeg sitter å lurer på det samme selv om jeg skulle tatt med meg Jr på stranden. Han er bare 4 uker gammel. Men jeg ombestemte meg her, han syntes det er for varmt her hjemme så for å ikke ødelegge en hel dag og natt med skrik ble jeg hjemme. Avkjøler oss heller i bassenget i skyggen her vi.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. juni 2008 #5 Skrevet 7. juni 2008 Husk at ved sjøen så er det ofte kjøligere med mer vind:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå